וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ' משנה גישה, שחקני מכבי תל אביב מרוצים: "נפתור את הבעיות ברוח טובה"

15.9.2019 / 6:50

השחקנים מרוצים מכך שהמאמן מעביר מסרים מפוייסים יותר: "עוד מחפשים תשובות". שביעות רצון מההגנה ומטננבאום, אולם ריקן מודה: "אנחנו פחות עוצמתיים". לא צפויות החתמות עד סוף החלון

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: היריבה הבאה מכבי חיפה חוגגת ניצחון על קרית שמונה

עיקרי הדברים

- בניגוד למשחקים קודמים, ולאדן איביץ' התייחס בסלחנות ליכולת הבינונית

- השחקנים מרוצים משינוי הגישה: "נפתור את הדברים בפנים, ברוח טובה"

- במכבי תל אביב מרוצים מההגנה: "דניאל טננבאום ממש בסדר"

- אף זר לא יוחלף, כנראה שגם לא יצורף אף שחקן ישראלי עד סוף החלון

- ריקן מודה: "אנחנו פחות עוצמתיים, אבל זה דומה לפתיחת העונה שעברה"

seperator

1. איביץ' מתון, השחקנים מרוצים מכך

אלה היו שתי מחציות שונות לחלוטין אמש (שבת) במושבה. בראשונה שליטה מוחלטת של מכבי תל אביב עם ארבעה מצבים טובים מאוד לכיבוש שמסתיימים רק בשער אחד של דור מיכה. בשנייה, משחק כדורגל שבלוני ואנמי של הצהובים, כאשר הפועל כפר סבא אפילו יותר מסוכנת. זה הסתיים בניצחון 0:1 קשה, אבל בניגוד לכעס שהפגין ולאדן איביץ' בתום המשחק מול סקציה נס ציונה במחזור הראשון שגם הוא נערך במושבה והיה מאוד דומה מבחינת ההתפתחות שלו, הפעם לקח מאמן מכבי תל אביב לא יצא משליטה. "כשאני מעיר, אני עושה את זה כדי להוציא את המקסימום מהשחקנים שלי ואני יודע שהם יכולים לשחק 90 דקות כמו 45 הדקות הראשונות, אבל זה כרגע עוד לא יוצא ואני יכול להבין כי זו עונה חדשה והדברים עוד לא מתחברים כמו שאנחנו רוצים", אמר הסרבי באיפוק.

איביץ' כנראה היה מרוצה מאוד מהמחצית הראשונה והעדיף להרגיע עם הרושם הכללי השלילי בסוף המשחק. שחקנים במכבי תל אביב היו מרוצים מכך אמש. "כולנו רוצים להיראות הרבה יותר טוב ולשחק 90 דקות כמו ב-45 הדקות הראשונות, אבל אנחנו עוד מחפשים את התשובות לבעיות", אמר אמש אחד משחקני מכבי תל אביב. "זה לא ששחקנים לא רוצים לגמור משחק כזה עם 0:3 במחצית הראשונה, אבל זה עדיין לא שם ואנחנו נפתור את הדברים ברוח טובה בתוכנו".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא

לכתבה המלאה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המסר של השחקנים חלחל? איביץ'/ברני ארדוב

2. המשברון שהיה עם איביץ' ממשיך לעשות טוב למיכה

מי שהיה מעל כולם אתמול הוא דור מיכה. זה לא רק השער שלו, השני העונה, אלא המעורבות כמעט בכל מהלך התקפה טוב במחצית הראשונה. מיכה היה נייד מאוד, איים על השער וקיימת תחושה שמשהו טוב קרה לו אחרי שהיה קצת במוקד העימות שהוכחש על ידו עם איביץ'. גם העובדה שתיכף יתחיל לשחק אורוש ניקוליץ' ואולי שניהם יתחרו על אותה המשבצת, הופכת את מיכה ליותר חד וממוקד וללא ספק שחקן העונה שעברה, היה אמש הטוב בשורות מכבי תל אביב והוא לא רוצה לוותר על המעמד שלו.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
המתח עושה לו טוב? דור מיכה/קובי אליהו

3. טננבאום ממשיך להיות ההפתעה של פתיחת העונה

בנוסף למיכה, היו מרוצים אתמול במכבי תל אביב גם ממשחק ההגנה ומקו ההגנה ששמר על שער נקי משחק נוסף. "מכיוון שאנחנו תוקפים עם הרבה שחקנים ומנסים להבקיע, יש לנו הרבה שטח מאחור וזה מאוד מסוכן כך שאני מאוד מרוצה מזה שלא ספגנו במשחק נוסף", הבהיר איביץ' שעשוי לעלות גם במשחק מול מכבי חיפה בשבת הקרובה עם דניאל טננבאום. אנדראס יאניוטיס עוד לא חזר להתאמן בצורה מלאה והפציעה שלו בקרסול עדיין מציקה, ובמכבי תל אביב סומכים על טננבאום ומרגישים שעם כל משחק שלו, הוא הולך ומשתדרג. "דניאל נותן לנו הרבה שקט וביטחון. הוא ממש בסדר", פרגנו לו אמש חבריו לקבוצה.

דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
"הוא ממש בסדר". טננבאום/סוכנות ג'יני

4. ספק רב אם יצורף ישראלי עד סגירת החלון

בימים האחרונים התפרסמו כמה וכמה פעמים בטורקיה ידיעות על הקשר מהמט אקיצ'י כמי שיגיע למכבי תל אביב. אתמול אף דיווחו שיואב זיו, מנהל הקבוצה, נמצא באיסטנבול כדי לסגור את העסקה. "אני לא מכיר דבר כזה. אולי תשאלו את יואב זיו אם הוא נסע לטורקיה", התלוצץ איביץ' אמש, אבל מיד הבהיר. "יש לנו שישה זרים ואני לא רואה שמישהו עוזב בארבעה ימים שנותרו לסיום החלון, ולכן אני לא חושב שאנחנו נצרף שחקן זר. בנוגע לשוק המקומי נותרו עוד ארבעה ימים ואנחנו נראה אם נעשה איזה מהלך בזמן הזה".

בנג'מין קוקו שחקן הפועל כפר סבא מול אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בלי קלישאות. אבי ריקן בפעולה אמש/קובי אליהו

5. ריקן: "יש העונה קושי, אבל זה אתגר"

אבי ריקן התראיין אחרי המשחק בישירות. "בחצי השני יש ירידה. לפעמים הקבוצות היריבות עושות שינויים ואנחנו לא מספיק מתאימים את עצמנו לשינויים שהן עושות. אני מסכים שאנחנו פחות עוצמתיים ביחס לעונה שעברה, אבל אנחנו מאוד בטוחים בעצמנו. אנחנו שומרים על שער נקי כבר משחק שלישי ברציפות. זו פתיחת עונה שדומה לעונה שעברה, עם כל זה שאנחנו לא מבריקים. הקושי הזה מייצר ציפייה ממכבי תל אביב. זה אתגר מעניין שעומד בפנינו. אני בטוח שניראה יותר טוב בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully