וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנט סיינסברי מלהיב את מכבי חיפה: "הוא הבלם שהיינו צריכים"

15.9.2019 / 6:37

הירוקים שוב מלאי תקווה אחרי הניצחון על קרית שמונה: האוסטרלי סחט מחמאות, גם שועה קיבל שבחים, שחקן בכיר מבטיח ש"יש שינוי באווירה ובאופי". מצד שני: וילדסחוט מאוכזב, במועדון לא נרגעים מתקרית האוהדים עם המנכ"ל

יוסי ציפקיס

עיקרי הדברים

- שחקן בכיר במכבי חיפה אחרי הניצחון על קרית שמונה: "יש שינוי באווירה ובאופי"

- שבחים לטרנט סיינסברי: "הוא הבלם שהיינו צריכים". גם שועה סוחט מחמאות

- יאניק וילדסחוט מאוכזב ממעמדו ולא חגג עם שאר השחקנים את הניצחון

- בקבוצה מאוכזבים מהטיפול של משטרת ישראל בתלונה של המנכ"ל בן דב

seperator

1. "השינוי העיקרי הוא האווירה והאופי"

במכבי חיפה לא היו מרוצים מהיכולת של הקבוצה בניצחון 0:2 אמש (שבת) על עירוני קרית שמונה, אבל היו מרוצים בהחלט מהאופי שהשחקנים הפגינו - ולא בפעם הראשונה העונה. "נכון שהיכולת לא בשמיים, אבל השינוי העיקרי כאן הוא האווירה והאופי", העיד אחד השחקנים בקבוצה. "בניגוד לשנים קודמות סף השבירה לא נמוך. בעונות אחרות היינו מסיימים את שלושת המשחקים הראשונים עם מקסימום שתי נקודות". בחיפה ביקרו את היכולת של לא מעט שחקנים כאשר חלק מהשחקנים גם התפלא על כך שארנסט מאבוקה לא פתח. עם זאת רז מאיר קיבל פידבקים חיוביים מהצוות על יכולתו וצפוי להמשיך בהרכב גם במשחקים הבאים.

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
משהו חדש מתחיל. שחקני מכבי חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

2. סיינסברי "בדיוק מה שהיינו צריכים", מחמאות גם לשועה

נקודת אור בולטת במשחק של הירוקים אמש היתה היכולת של הבלם החדש טרנט סיינסברי, שהיה מהמצטיינים במגרש. בחיפה מרוצים מאוד מהאימונים של האוסטרלי ואחרי ההופעה אתמול במועדון משוכנעים שמצאו בינגו. "זה הבלם שהיינו צריכים. בגלל שעופרי ארד ועאיד חבשי צעירים היה חשוב להביא מישהו עם נוכחות וניסיון. סיינסברי הוא בדיוק כזה", אמר גורם במועדון.

גם ירדן שועה זכה למחמאות על היכולת שלו. החלוץ רצה מאוד לכבוש והתאכזב שלא השלים 90 דקות, אבל בחיפה אמרו שהשחקן היה האחראי על השינוי במחצית השנייה ומאמינים שאם ימשיך כך הוא יכבוש עוד שערים רבים העונה.

טרנט סיינסברי שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
כבר נכנס לעניינים. סיינסברי במרכז/אדריאן הרבשטיין

3. בגזרת המתוסכלים: מוחמד עוואד ויאניק וילדסחוט

והיה גם מי שהתאכזב אמש במכבי חיפה. מוחמד עוואד נראה מתוסכל מאוד בסיום המשחק מכך שזכה לדקות בודדות. חבריו לקבוצה מעידים שהוא מציג יכולת טובה מאוד באימונים ומקווה לקבל יותר קרדיט. גם יאניק וילדסחוט התאכזב מכך ששוב לא ראה דקות אמש. ההולנדי לא נשאר לחגוג עם הקהל בסיום וירד ישירות לחדר ההלבשה, ובחיפה שוב הבהירו שההחלטה שלא לשלב אותו לעת עתה היא מקצועית בלבד. בחיפה מאמינים שכאשר הרכש הקמרוני ז'אנדו פוקס ייכנס לעניינים בלבול יעבור למערך של ארבעה שחקני הגנה, ואז וילדסחוט צפוי לקבל הזדמנות.

יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחייך רק כלפי חוץ. וילדסחוט/אדריאן הרבשטיין

4. התקרית עם בן דב מסעירה את המועדון: "לא יכול להיות שאין עצורים"

מלבד הניצחון החשוב, המחמאות למצטיינים והדאגה למתוסכלים, במכבי חיפה התעסקו בעיקר בתקרית שארעה ביום שישי, במהלכה אוהדים הגיעו לחצר ביתו של המנכ"ל אסף בן דב ואיימו עליו ועל משפחתו כביכול. בקבוצה כעסו מאוד על הודעת המשטרה על כך שהאוהדים הורחקו ל-30 יום מהמגרשים. "לא יכול להיות שהמשטרה יודעת מי האנשים והם לא עצורים", אמר גורם במועדון. "זה כבר מעבר לכדורגל. הגיעו לבנאדם הביתה והטילו פחד על משפחתו. אם זה היה קורה למנכ"ל חברה, האנשים האלו היו עצורים מיידית".

המנהלת וככל הנראה גם מכבי חיפה עצמה שוקלים לפנות לשרת הספורט מירי רגב כדי שתפעל למיגור התופעה ולהחמרה בעונשים לאוהדים שנוקטים באלימות. בנוסף יוגשו תביעות אזרחיות נגד אותם אוהדים. אגב, במשטרה הגיבו לטענות שהשוטרים הגיעו למקום האירוע זמן רב אחרי השיחה למוקד 100, ואמרו ש"בתום החקירה נבחן איזה פרטים אפשר למסור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully