וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה ניסו לתקוף את אסף בן דב: "צעד חסר תקדים ומסוכן"

14.9.2019 / 20:37

הירוקים טענו שכ-30 אוהדים הגיעו בשישי בצהריים לבית המנכ"ל ואיימו כי "זו רק ההתחלה". המשטרה בוששה להגיע. בלבול אופטימי לקראת מכבי ת"א

מכבי חיפה אמנם לא הרשימה הערב (שבת) אבל בסופו של דבר היא עם שבע נקודות מתוך תשע לפני המפגש עם מכבי תל אביב, אחרי 0:2 ביתי על עירוני קרית שמונה. ניקיטה רוקאביציה כבש ונפצע לאחר מכן, יובל אשכנזי הכפיל והירוקים ממשיכים עם האופטימיות של פתיחת העונה. מנגד, היריבה עדיין ללא נקודה ועמוק בבוץ.

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה, אמר בסיום: "שיחקנו רע מאוד במחצית הראשונה. היינו גרועים אפילו. את המחצית השנייה פתחנו הרבה יותר טוב וכבשנו. יש דברים טובים ויש כמובן דברים שצריך לשפר. יש לי סגל רחב וגדול מאוד, בכל שבוע אני בוחר את השחקנים שמתאימים לי. אני חושב רק על טובת הקבוצה ולא על שום דבר אחר. מכבי תל אביב? זה משחק גדול, אנחנו תמיד באים לנצח".

מסאי דגו, מאמן עירוני קרית שמונה: "ידענו שהכי חשוב לפתוח את המחצית כמו שצריך, בטח במשחק חוץ כל כך קשה. לצערי היינו רכים מאוד, בטח בדקות הראשונות. מכבי חיפה כבשה שער קל ומאותו רגע היינו צריכים לרדוף אחריהם. נמשיך לעבוד, אין ברירה. יכולים לבקר אותי, הכול בסדר, אבל אני מאמין בעצמי. יש קבוצה טובה, זו פשוט תקופה לא טובה".

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חושב רק על טובת הקבוצה. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

אוהדים תקפו את אסף בן דב

המשחק הערב הגיע על רקע תקרית חמורה ביום שישי בצהריים. "ללא הודעה מוקדמת, ללא סיבה ובטח ללא אישור, הגיעו כ-30 איש המזוהים עם ארגון האולטראס בויס והקופים הירוקים בהפתעה גמורה, לביתו של מנכ"ל המועדון, אסף בן דב בשעה שהוא ובני ביתו התכוננו לשבת שבפתח", וניסו לתקוף את איש המועדון", אמרו במכבי חיפה בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של המועדון.

"בצעד חסר תקדים ומסוכן חדרו לחצר הבית, הפעילו אלימות קשה (מילולית על סף פיזית) נגדו, נגד משפחתו ונגד מקורביו הגרים בסמוך, כל זאת ללא חשש וללא מורא", הוסיפו במכבי חיפה. "אסף ובני משפחתו המומים מהקריאות והחדירה עד פתח ביתם, הזעיקו את המשטרה, שבוששה להגיע במשך עשרות דקות, עד שעזבו הביריונים את הבית, לא לפני שהבטיחו והבהירו לבני המשפחה כי ישובו לפגוע בהם באופן פיזי בפעם הבאה ו"זו רק ההתחלה", לדברם".

לטענת מכבי חיפה, על חלק מהאוהדים נאסר בעבר להיכנס לאצטדיון משום שנהגו באלימות. "אנו רואה תקרית חסרת תקדים זו, באופן החמור ביותר! אנו משוכנעים כי כל אזרח במדינה בכלל וכל מי שמכבי חיפה יקרה לו בפרט, חרד, מזועזע ומגנה בתוקף את הפגיעה באסף ובני ביתו. אין זו פגיעה במנכ"ל המועדון, זו פגיעה במועדון הכדורגל מכבי חיפה! אסף שעומד בגאון במאבק נגד האלימות והגזענות והפך בשל כך למטרה, לא יירתע, לא הוא ולא העומדים בראש המועדון, בהם כמובן הנשיא, יעקב שחר. על המשטרה ורשויות החוק ביום זה להתעורר פן יהיה מאוחר. תלונה הוגשה במשטרה". כמו כן, תביעות אזרחיות יוגשו כנגד האוהדים.

אסף בן דב אמר: "הימים שעוברים עליי ועל בני משפחתי הם לא פשוטים. המחיר יקר, אבל אני חזק ובעיקר מבין כי המטרה חשובה מהכל, המטרה שלכם הקהל הרחב והנפלא שלנו יהיה מועדון בריא נקי מאלימות. המאבק הזה הוא על עתיד המועדון , שמו, תדימתו ובטחון כל אחד מאיתנו ועתיד הכדורגל של כולנו. לא נרתע ונמשיך בדרך הזו".

ממנהלת הליגה נמסר: "כבר אתמול בערב שוחח ארז כלפון יו"ר המנהלת עם יעקב שחר ואסף בן דב ונמצא בקשר ישיר עם הגורמים הרלוונטים במשטרת ישראל. המשטרה התחייבה לטפל בנחישות כנגד הבריונות של אותם אלה המכנים את עצמם 'אוהדים'. הטיפול באלימות חייב להיעשות ע"י כל הגורמים בכדי ולשלוח מסר ברור כנגד אלה המאיימים על נושאי משרה בכדורגל הישראלי. אנו מקווים כי הפרקליטות וביהמ"ש ישיתו עליהם עונשים כבדים. המנהלת מחזקת את ידי אסף בן דב מנכ"ל הקבוצה ומועדון מכבי חיפה ותעמוד לצידם".

מדוברות משטרת מנשה נמסר: "המשטרה עיכבה לחקירה 6 אוהדי קבוצת מכבי חיפה והרחיקה אותם ממשחקי הקבוצה לאחר שאיימו על מנכ"ל המועדון. אתמול התקבל דיווח במוקד 100 על התקהלות של מספר אוהדים ליד ביתו של מנכ"ל מכבי חיפה תוך שהם משמיעים ע"פ החשד איומים כלפי בעל המקום. עם קבלת התלונה אמש, נפתחה מיד חקירה בתחנת המשטרה בזכרון יעקב, במסגרתה זומנו 6 אוהדי הקבוצה, תושבי הצפון בשנות ה-20 לחייהם. בסיומה שוחררו בתנאים מגבילים, לרבות הרחקה למשך 30 יום ממשחקי קבוצתם, לצד המשך ניהול הליך חקירתי בעניינם".

אסף בן דב מנכ"ל מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רגעי חרדה. בן דב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully