וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד לואיז זעם: "לא היה פנדל. כשיש VAR, אין מקום לפרשנות"

בלם ארסנל ביקר את השופט: "סלאח הודה שלא הרגיש כלום". הרצף של ואן דייק נקטע, הפרשנים בטוחים: ליברפול וסיטי רמה מעל הליגה

מתוך יוטיוב

בווידאו: פרנק ריברי מוצג בפיורנטינה

קבוצה מושלמת אחת בלבד נותרה בפרמיירליג - ליברפול, שניצחה הערב (שבת) 1:3 את ארסנל במשחק שלימד על הפערים הגדולים בין שתי הקבוצות. מוחמד סלאח כיכב עם צמד (49, 59), ג'ואל מאטיפ כבש ראשון (41) ומנגד, שער מצמק של לוקאס טוריירה לא ממש המתיק את הגלולה עבור התותחנים, ששוב קורסים באנפילד.

"זה היה משחק מבריק שלנו בשלב כל כך מוקדם של העונה, יוצא מהכלל", התמוגג יורגן קלופ. "זו היתה הופעה מלאת כוח, אנרגיה ותשוקה, וצריך את זה מול קבוצה כמו ארסנל. קצת הופתענו מהשיטה שלהם, לא ידענו שהם יכולים לשחק ביהלום, אבל החלפנו והתמודדנו. הזהות שלנו היא האינטנסיביות, והוכחנו את זה היום. מה שעשינו היטב בארבעת המשחקים הראשונים עשינו היום לאורך יותר דקות".

על נפילת המתח לקראת הסיום אמר המנג'ר הגרמני: "אנחנו לא דיסנילנד, אנחנו לא צריכים לרגש את כולם בכל רגע. זו עדיין תחילת העונה, ובכל זאת היתה כל כך הרבה אנרגיה על כר הדשא. לא ראיתי אפילו שחקן אחד שלנו משחק לא טוב היום".

"זו היתה הופעה טובה מאוד", סיכם הקפטן ג'ורדן הנדרסון. "אם נהיה קטנוניים אז אנחנו לא מרוצים מהספיגה, אבל מאושרים משלוש הנקודות".

מנג'ר ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
מאושר, ואפשר להבין מדוע. קלופ/רויטרס

ג'ואל מאטיפ, שכבש את השער הראשון, אמר בסיום: "היה משחק קשה נגד קבוצה איכותית. אם קבוצה מתגוננת עם שמונה שחקנים, קשה לעבור אותה, צריך למצוא מרווחים. החלוצים שלהם כל כך מהירים. השער? אני מקווה שזו ההתחלה, אני שמח שכבשתי ומקווה שזה יקרה שוב עוד מספר שבועות".

המאמן המפסיד אונאי אמרי אמר מנגד: "במחצית הראשונה עבדנו היטב ביחד, יצאנו להתקפות מתפרצות טובות והיו לנו הזדמנויות, אבל במחצית השנייה נשרק נגדנו פנדל מאוד "רך". אנחנו מאוכזבים מההפסד, אבל אם אני מסתכל על חלק מהשחקנים, אפשר להיות אופטימיים. נצטרך להשתפר בהתמודדות עם משחק הלחץ, אבל ליברפול הטובה ביותר בזה".

שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
המייטי רדז עדיין מושלמים/רויטרס

ואן דייק נפרד מהרצף

המייטי רדז אמנם ניצחו, אבל הרצף המדהים של וירג'יל ואן דייק הגיע לסיומו. זה קרה כבר בדקה השביעית, כשניקולא פפה הפך לשחקן הראשון מזה 50 משחקי פרמיירליג כשמצליח לעבור את ההולנדי. כן, 50 משחקים חלפו מאז שמיקל מרינו עשה זאת במדי ניוקאסל ב-2018. גם אלכסנדר לקאזט זכה להיכנס לרשימה המכובדת הזאת, ב-2017.

דויד לואיז, ארסנל מאוכזב. AP
מתוסכל. דויד לואיז/AP

בצד השני, ארסנל נראתה מתוסכלת מאוד. בראש המאוכזבים עמד דויד לואיז, שגרם לפנדל שהוביל לשער של סלאח בדקה ה-49, ובסיום טען שכלל לא ביצע עבירה.

"לא עשיתי שום דבר שמצדיק שריקה לעבירה. אפילו שאלתי את סלאח אם הרגיש שנגעתי בו והוא הודה שלא. בגלל זה הוא גם לא נפל", אמר הבלם, אבל הודה ש"אי אפשר להתלונן על כלום, כי קשה לשופטים לקבל החלטות בעצמם כשיש VAR. הם לא משתמשים בשכל הישר ובודקים מתי הופעל כוח אמיתי ומתי סתם מושכים בחולצה קלות, כמו שקרה הערב. כשיש VAR, אין מקום לפרשנות, ומבחינתי זו טעות".

הפרשנים טענו אחרי המשחק שהעונה פערי הרמות בין שתי הראשונות באנגליה לשער הוא "עצום, אולי גדול יותר מאי פעם", כפי שהסביר פרשן "סקיי" ג'יימי קראגר. "גם מנצ'סטר סיטי וגם ליברפול ניצחו העונה בקלות שתיים מהיריבות שאמורות להתחרות איתן בצמרת. יש פער גדול מאוד בין ליברפול ומנצ'סטר סיטי לבין שאר הקבוצות שאמורות לאייש את ששת המקומות הראשונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully