וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה את פארמה 0:1, פיורנטינה - נאפולי 4:3

קייליני הסיט פנימה (21) וסידר לאלופה ניצחון. ריברי ובואטנג (שער נהדר) רשמו בכורות אצל הוויולה, צמד ושני בישולים לאינסינייה

מתוך יוטיוב

הליגה האיטלקית יצאה הערב (שבת) לדרך עם שני משחקים בלבד. בראשון הצליחה האלופה יובנטוס לגרד 0:1 קטן בפארמה בזכות שער ניצחון של ג'ורג'יו קייליני, בהמשך תארח פיורנטינה את נאפולי.

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
הלך קשה. יובנטוס חוגגת/רויטרס

פארמה - יובנטוס 1:0

מאוריציו סארי נעדר בשל מחלה, מתייס דה ליכט וג'אנלואיג'י בופון המתינו על הספסל, ובכל זאת האלופה גירדה ניצחון במשחק פתיחת העונה שלה. ג'ורג'ו קייליני הכריע בדקה ה-21, כשהסיט פנימה בעיטה של אלכס סנדרו ובפעם השלישית ברציפות, השער הראשון בסריה א' מגיע משחקן של יובנטוס. בדקה ה-35 מצא גם כריסטיאנו רונאלדו את הרשת וכבר החל בחגיגות, אולם ה-VAR פסל את השער של הפורטוגלי בטענה לנבדל. המארחת בעטה ארבעה פעמים למסגרת, אך לא הצליחה להכניע את וויצ'ק שצ'סני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לורנצו אינסינייה שחקן נאפולי. רויטרס
אינסינייה במשחק גדול/רויטרס

פיורנטינה - נאפולי 4:3

איזה משחק סוער ונטול הגנות קיבלנו כבר בערב הפתיחה של הסרייה A כשבסופו של דבר הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הצליחה לצאת עם שלוש נקודות. קווין פרינס בואטנג רשם בכורה כשנכנס בדקה ה-61 וכבש שער יפה כעבור ארבע דקות. גם פרנק ריברי, שרק הוצג ביום חמישי, נכנס כמחליף ופגש את אחד ממאמניו לשעבר קרלו אנצ'לוטי, אבל עדיין לא הצליח להשפיע על המשחק ב-12 הדקות בהן שותף.

השער הראשון הגיע כבר בדקה התשיעית. פיוטר ז'לינסקי עצר כדור באמצעות ידו ברחבה. אריק פולגאר בעט מהנקודה הלבנה פנימה וקבע 0:1 לפיורנטינה. דריס מרטנס איזן בדקה ה-38 עם שער יפהפה אחרי מסירת רוחב של לורנצו אינסינייה ובעיטה מושלמת לחיבורים מ-17 מטר, 1:1. נאפולי קיבלה פנדל די מוזר בדקה ה-43 אחרי תנועה של גאטנו קטסרוילי ברחבה שפורשה כעבירה. אינסינייה בעט את הפנדל פנימה וקבע 1:2. פיורנטינה השוותה בדקה ה-52 כשקרן של פולגאר מימין מצאה את ניקולה מילינקוביץ', שעלה גבוה ונגח חזק פנימה את ה-2:2.

רק ארבע דקות חלפו ונאפולי השיגה את השער השלישי שלה וחזרה להוביל. אינסינייה העביר מסירת רוחב משמאל לימין וחוסה קאייחון בעט בנגיעה אחת חדה לפינה הרחוקה פנימה את ה-2:3. פיורנטינה לא הרימה ידיים ואיזנה בדקה ה-65 עם שער נהדר של לא אחר מאשר קווין פרינס בואטנג המחליף וזה 3:3. שתי דקות חלפו ונאפולי כבשה את הרביעי אחרי שקאייחון הוריד יפה לאינסינייה שהמשיך מקרוב פנימה את ה-3:4.

ג'ובאני די לורנצו שחקן נאפולי מול פרנק ריברי שחקן פיורנטינה. רויטרס
קיבל 12 דקות יומיים אחרי שהוצג. ריברי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully