וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אולי אפרוש בשנה הבאה, אבל אני יכול לשחק גם עד גיל 41"

כוכב יובנטוס התראיין לטלוויזיה הפורטוגלית וסיפר על הרעב הבלתי פוסק והאובססיה להצלחה: "האם מישהו קבע יותר שיאים ממני?"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות ל-2:2 של מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם

על פניו ניתן היה לצפות לדעיכה מצד כריסטיאנו רונאלדו, שחגג בפברואר האחרון את יום הולדתו ה-34, אבל את העונה שעברה סיים הכוכב הפורטוגלי עם 28 שערים עבור יובנטוס, וכמובן שגם עם תואר אליפות נוסף לארון. אין ספק שהרעב הגדול עומד בבסיס ההצלחה של אחד הסקוררים הגדולים של דורנו, אבל מתישהו גם הרעב הזה ייגמר.

מתי זה יקרה? גם רונאלדו עצמו לא יודע. "אני לא חושב על זה", אמר בראיון לתחנת הטלוויזיה הפורטוגלית TVI. "אולי אסיים את הקריירה בשנה הבאה... אבל אני גם יכול לשחק עד גיל 40-41. אני לא יודע. אני תמיד אומר שצריך ליהנות מהרגע, קיבלתי מתנה גדולה ואני צריך להמשיך ליהנות ממנה. מה שמניע אותי זו התשוקה לכדורגל".

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו חוגג. GettyImages
לא עוצר, לפחות לא בינתיים. רונאלדו/GettyImages

אל תוך הרעב המדובר יש להוסיף דבר נוסף הדוחף את הכוכב הפורטוגלי: שיאים. רונאלדו זכה בחמש אליפויות אירופה, שלוש אליפויות פרמיירליג, שתי אליפויות ספרד, אליפות איטליה אחת ושלל תארים נוספים - אישיים וקבוצתיים. "האם יש כדורגלנים עם יותר שיאים ממני?" תהה. "אני לא חושב כך. זה לא פלא שאני ומסי היחידים שזכינו בחמישה כדורי זהב. אני אובססיבי לגבי הצלחה, אבל אם אני לא זוכה זה לא סוף העולם. בעבר יותר קשה היה לי להתמודד עם הפסדים.

"אני לא צריך את הכדורגל כדי לחיות היטב, אני רגוע מבחינה כלכלית", סיפר כריסטיאנו. "מה שאני צריך זה אתגרים מעניינים, כמו יובנטוס. תמיד אהבתי את הקבוצה הזו, הקבוצה הטובה באיטליה ואחת הטובות בעולם. לא היה קל לעזוב את מדריד, אבל רציתי אתגר אחר ואני שמח מאוד. כמובן שאנחנו רוצים לזכות בליגת האלופות, כולן רוצות, אבל כסף לא עושה קבוצות גדולות. תראו כמה שנים ברצלונה ופריס סן ז'רמן לא זכו".

רונאלדו אף התייחס לשינויים בשוק ההעברות בשנים האחרונות: "הכדורגל הפך לתעשיה. להוציא את ז'ואאו פליקס, שחקנים נמכרים ב-100 מיליון יורו בלי שהראו שום דבר. יש יותר כסף בכדורגל, שוער ובלם יכולים להיות שווים 70-80 מיליון. אני לא מסכים עם זה, אבל זה העולם כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully