וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה מעדיפה לשאול את ניימאר בלי שתהיה מחויבת לרכישה"

בספרד טוענים שהקטלאנים חוששים ממצבו הרפואי של הכוכב. טוכל דורש מחליף, נשיא סנטוס לשעבר: "אני מנעתי מניימאר לחתום בריאל ב-2006"

AP

בווידאו: זינדין זידאן אחרי הניצחון של ריאל מדריד

ניימאר לא נכלל בסגל פריס סן ז'רמן, שהפסידה אמש (ראשון) 2:1 לראן, ולכולם ברור שימיו בשורות אלופת צרפת ספורים. "הוא לא יעזוב בלי שנביא לו מחליף, זה בלתי אפשרי", הבהיר המאמן תומאס טוכל לאחר המשחק. "אם הוא יישאר, יהיה לנו שחקן נוסף שיעזור לנו לנצח - זה ברור לגמרי. הסיטואציה עדיין לא השתנתה".

בימים הקרובים, עם זאת, היא עשויה להשתנות, כשריאל מדריד וברצלונה ממשיכות להיאבק על השחקן. על פי "מונדו דפורטיבו", באלופה הספרדית עדיין קיימות מחלוקות בנוגע לאיש שכבר כיכב במועדון. "יש קצת חשש שהפציעות האחרונות מלמדות על בעיה ברגל שלו", נכתב. "לכן, ברצלונה מעדיפה עסקת השאלה בלי שתהיה מחויבת לרכוש אותו".

העדפתו של ניימאר עצמו ברורה: לשוב לקאמפ נואו. "ברצלונה משוכנעת שהימים הקרובים יהיו חשובים, כי ברור להם שריאל מדריד תפעל", הוסיפו ב"מונדו דפורטיבו". "פלורנטינו מתכנן הצעה גדולה. עדיין לא מתוכננת פגישה בין הצדדים, אבל שיחות הטלפון נמשכות. כעת הזמן להתיש את פריס סן ז'רמן ולהוציא מהתמונה את ריאל, לה קשר טוב יותר עם המועדון הצרפתי".

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר. רויטרס
עוד יום, עוד מבול שמועות. ניימאר/רויטרס

מתברר כי ב-2006, לפני שסגר את העברתו לקטלאנים, היה ניימאר קרוב לחתום דווקא בשורות הבלאנקוס. "הוא מאוד אהב את ריאל", אמר נשיא סנטוס לשעבר חסוס אנריקה גוטיירס. "הגיעה מיליון דולר לעונה והוא הסכים. הוא לא עבר בסופו של דבר כי אני מנעתי ממנו, הוא היה חשוב מאוד לנו. מערכת היחסים שלנו עם ריאל באותה תקופה היתה בעייתית, בגלל המעבר של רוביניו".

אשר להווה, הנשיא לשעבר לא חושב שהמאבק של ברצלונה וריאל על שחקנו לשעבר מוגזם. "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם, לדעתי ברמה של מסי ורונאלדו מבחינת כישורים ויום אחד כולם יראו את זה. העצה שלי אליו היא שישחק כדורגל ויראה את היכולות שקיבל מאלוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully