וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן מודה בטעות: "גארת' בייל יישאר בריאל מדריד"

המאמן הודיע לאחר הבישול של הוולשי ב-1:3 על סלטה ויגו: "הוא גרם לחשיבה חיובית, כל מי שנמצא כאן יגן על החולצה הלבנה"

AP

האם זינדין זידאן מודה בטעותו? אחרי קיץ שלם שבו ניסה להיפטר מגארת' בייל בכל מחיר, מאמן ריאל מדריד העניק לוולשי את המקום בהרכב מול סלטה ויגו רק בגלל פציעתו של אדן הזאר וקיבל ממנו הערב (שבת) בישול מהיר בניצחון 1:3. לאחר המשחק כבר הצהיר זידאן: "בייל יישאר אצלנו. כל מי שנמצא כאן גורם לנו לחשוב בצורה חיובית. אנחנו מתרכזים בעונה שלפנינו, לא בשום דבר אחר. הפציעה של הזאר הייתה בשורה רעה, אבל היא לא שינתה את המחשבה לגבי בייל במשחק הזה. גארת', חאמס... כולם יהיו כאן ויגנו על החולצה הלבנה כפי שמגיע לה".

אמנם מדובר רק במחזור הפתיחה, אבל הניצחון הזה הציב את ריאל מעל ברצלונה אחרי לא פחות מ-76 מחזורים שהם גם 27 חודשים - מאז מחזור הסיום של עונת 2016/17, אז הבלאנקוס זכו באליפות.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. AP
לא הולך לשום מקום. גארת' בייל/AP

על המשחק אמר זידאן: "זו הייתה תצוגת תכלית מהרגע הראשון, ובעיקר כשהיינו ב-10 שחקנים. סבלנו כדי להשיג את התוצאה הזו ואני מרוצה ושמח. לא יהיו הרבה קבוצות שינצחו בבלאידוס. עברנו הכנה בעייתית מבחינת התוצאות, אבל עבדנו טוב ואני מרוצה. היה לנו משחק טוב, אני מעריך את ההשקעה של כולם. העבודה ההגנתית של ויניסיוס ובייל הייתה חשובה, וכך גם של לוקאס ואסקס ואיסקו כשנכנסו. ההגנה הייתה טובה, וכשהכדור אצלנו אנחנו כבר יודעים מה לעשות".

על החיסרון במשחק הבא של לוקה מודריץ, שהורחק לראשונה בליגה ויותיר חור בקישור, אמר המאמן: "אנחנו נסתדר עם מה שיש לנו. יש כאן מספיק שחקנים שיכולים לשחק בעמדה הזו".

עוד בוואלה!

ריאל מדריד ניצחה 1:3 את סלטה ויגו במחזור הפתיחה בספרד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully