וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם תעבור את קלוז', מכבי תל אביב תפגוש את סלטיק או נומה קאליו

אם יחלפו על פני אלופת רומניה, הצהובים צפויים לפגוש את ביטון ואלחמיד בסיבוב השלישי של מוקדמות הצ'מפיונס. אם איביץ' ושחקניו יודחו, הם ישחקו נגד סודובה או טרה פנה במוקדמות הליגה האירופית. 800 איש הצטרפו למועדון האוהדים החדש וקיבלו כרטיס חינם לקלוז'

צילום ועריכה: קובי אליהו

אם תעבור את CFR קלוז', מכבי תל אביב תשחק נגד סלטיק או נומה קאליו בסיבוב השלישי במוקדמות ליגת האלופות. היום נערכה הגרלת הסיבוב השלישי בניון שבשוויץ והצהובים למדו מי עשויה להיות היריבה הבאה שלהם. במקרה של העלה צהובה, המשחק הראשון יתקיים בישראל ב-6 או ב-7 באוגוסט ומשחק הגומלין ייערך ב-13 באוגוסט בסקוטלנד או אסטוניה.

סלטיק כמובן פייבוריטית ברורה לעבור את נומה קאליו ואם האסטונים יצליחו להדיח את הסקוטים, זו תהיה סנסציה בקנה מידה עולמי. אם כך, אם מכבי תל אביב תעבור את קלוז', מצפה לה מפגש פיקנטי עם ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד. בהפועל באר שבע בוודאי יחזיקו אצבעות לסלטיק, מכיוון שהעפלה שלה לליגת האלופות תזכה את הקבוצה מבירת הנגב בבונוס של 300 אלף יורו - אחד מסעיפי חוזה המכירה של אלחמיד.

אם מכבי תל אביב תודח על ידי קלוז', היא תעבור לסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ושם מצפים לה שני משחקים קלילים נגד המנצחת במפגש בין סודובה (ליטא) לטרה פנה (סן מרינו). המשחקים יתקיימו ב-8 וב-15 באוגוסט.

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. דני מרון
קודם כל קלוז' מחכה לו. ולאדן איביץ'/דני מרון

סלטיק היא כמובן מועדון פאר עם היסטוריה גדולה גם באירופה. היא זכתה ב-50 אליפויות, 39 גביעים והניפה את גביע אירופה לאלופות (ליגת האלופות) ב-1967. השחקן הבולט בקבוצה הוא המגן הימני קירן טירני, אבל לא בטוח שהוא יישאר בקבוצה עוד זמן רב מכיוון שארסנל מביעה בו עניין רב ועשויה לרכוש אותו תמורת כ-20 מיליון ליש"ט.

סלטיק רכשה לאחרונה את הבלם הצרפתי כריסטור ז'וליאן מטולוז תמורת 8 מיליון יורו והיא מבליטה שני שחקנים נוספים מאותה מדינה: הקשר האחורי אוליבייה נצ'אם והחלוץ אודסון אדואר, שבמאזנו 34 שערים ו-13 בישולים ב-83 משחקים במדי סלטיק בכל המסגרות.

שחקנים בולטים נוספים הם הבלם הקרואטי יוזו שימונוביץ', הקשר הוותיק סקוט בראון שעדיין מהווה בורג חשוב, הקשר קאלום מקגרגור, החלוץ לי גריפית'ס וכמובן ג'יימס פורסט, שהלם בנבחרת ישראל בליגת האומות.

את סלטיק מאמן ניל לנון, שחזר לעמוד על הקווים במהלך העונה שעברה, כשברנדן רוג'רס עזב ללסטר סיטי. הוא הצליח להבטיח את האליפות (שכבר די הייתה מונחת בכיס) וזכה להארכת חוזה. את העונה הוא פתח בצורה מוצלחת, כשהבויז עברו את אלופת בוסניה, פ.ק. סראייבו בסיבוב הקודם של מוקדמות ליגת האלופות.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הודיעה על צירופו של אנדרה ז'ראלדש

לכתבה המלאה
ניק בלקמן שחקן מכבי תל אביב מול חאתם עבד אלחמיד שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בדרך לעוד מפגש? אלחמיד ובלקמן/ברני ארדוב

מכירת הכרטיסים למשחק הגומלין מול קלוז' בשבוע הבא תחל הערב ב-19:00. באתר הרשמי של הקבוצה נכתב כי כל אוהד שיצטרף למועדון האוהדים החדש בדרגת חברות FOREVER+ יקבל כרטיס חינם להתמודדות, בינתיים כ-800 איש עשו זאת. למועדון האוהדים FOREVER הצטרפו כאלף איש עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully