וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על צירופו של אנדרה ז'ראלדש

21.7.2019 / 17:31

המגן הימני (28) הושאל לעונה מספורטינג ליסבון: "שמח להיות כאן ונרגש להצטרף למועדון הגדול בישראל". מנספורד: "זה מאוד מספק, כולם בטוחים שישתלב במהרה". אשתקד רשם 33 הופעות בספורטינג חיחון

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הזכייה באלוף האלופים

מכבי תל אביב הודיעה היום (ראשון) רשמית על צירופו של המגן הימני הפורטוגלי אנדרה ז'ראלדש (28), שהגיע לעונת השאלה מספורטינג ליסבון עם אופציה למעבר קבוע. הוא עבר בהצלחה בדיקות רפואיות וקיבל את החולצה מספר 28. ז'ראלדש, שייכנס לנעליו של אלי דסה, אמר אחרי החתימה: "אני שמח להיות כאן בתל אביב ומאוד נרגש מעצם ההצטרפות למועדון הגדול ביותר בישראל. מצפה כבר להתחיל את העונה בתקווה שתהיה מוצלחת. יאללה מכבי". הצהובים יכולים לרשום אותו למשחקים נגד קלוז' עד יום שלישי בחצות.

ז'ראלדש שיחק בעיקר בליגה הפורטוגלית, עם גיחה של עונה אחת לאיסטנבול בשאקשהיר כשהיה בן 21 ובעונה החולפת לחיחון. בפורטוגל הוא נדד בין אבס, בלננשש, ויטוריה סטובאל וקבוצת המילואים של ספורטינג ליסבון, לה הוא שייך. אשתקד הוא רשם 33 הופעות בליגת המשנה בספרד.

מנכ"ל הצהובים, בן מנספורד, הוסיף: "אנדרה הוא שחקן אותו זיהינו כאחד שיש לו את היכולות והאישיות המתאימות לשפר את הסגל הקיים. אנדרה צבר ניסיון והוא משתייך למועדון שידוע בהחתמות ובפיתוח של כמה מהכישרונות הבולטים באירופה. לראות כמה ז'ראלדש התרגש להצטרף למכבי היה מאוד מספק ואני כבר מחכה לראות אותו לובש את המדים הצהובים בקרוב. אנדרה כבר מכיר את ניק בלקמן מהתקופה בה שיחקו יחד בספורטינג גיחון בעונה שעברה כך שכולנו בטוחים כי ישתלב בחיים בקרית שלום במהרה. ברוך הבא אנדרה. לסיום, ברצוני להודות למיטש שאפשר לנו להשלים את ההחתמה הזאת ולהוסיף שחקן נוסף לסגל. אלמלא תמיכתו הבלתי מסויגת והדרייב לדחוף את מכבי קדימה, לראות החתמות מסוג זה יוצאות אל הפועל - היה בלתי אפשרי".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הודיעה: חוזרים לבלומפילד, מכירת המנויים תחל בעוד שבוע
רק חמישה קילומטרים מדני אבדיה: על "אלוף האלופים" המשעמם והקיץ המוזהב של שוינפלד
סאן מנחם נקנס וחזר לאימוני מכבי חיפה: "טעיתי, לא רוצה לפגוע בקבוצה"
בהפועל חיפה מודאגים: גבריאל תמאש לא נמצא במתחם מחנה האימונים

שחקן מכבי תל אביב אנדרה ז'ראלדש. אתר רשמי
ברוך הבא. ז'ראלדש/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully