וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבריאל תמאש יצר קשר עם מנכ"ל הפועל חיפה: "תגידו לאשתי שהכול בסדר"

21.7.2019 / 20:56

הבלם לא הופיע גם לאימון הערב ברומניה, גם רעייתו לא ידעה היכן הוא ובמועדון החלו לחשוש לגורלו, אבל לאחר היעדרות של יממה כמעט, החזיר תשובה והתעלומה נפתרה

צילום: לילך וייס, עריכה: ניב מעוז

בווידאו: הפועל חיפה פותחת את עונת 2019/20

אחרי יום שלם של חיפושים, תעלומת גבריאל תמאש הגיעה לסיומה. בהפועל חיפה טענו היום (ראשון) שהבלם הרומני לא חזר למתחם מחנה האימונים של הקבוצה מערב חופשי ברומניה, ומשעות הבוקר ניסו לאתרו כדי להבין איפה הוא. גורמים בהנהלה טענו שהיה להם הסכם עם הבלם, לפיו הוא יחזור למלון בתום הערב חופשי ויגיע לארוחת הבוקר המשותפת במלון, אבל הוא לא חזר ולמרות תקוות אנשי הקבוצה לא היה על האוטובוס שלקח את השחקנים לאימון הערב בשעה 18:00 ולא הופיע גם לאחר מכן.

"כרגע רק חשוב לנו לדעת שהוא בסדר", אמר הבעלים יואב כץ, כשבמועדון גבר החשש לשלומו של תמאש בעקבות הניתוק הממושך. "אנחנו ממתינים ומנסים לאתר אותו כדי להבין מה קרה".

יואנה תמאש, אשתו של הבלם, הבהירה כי גם לה הוא לא עונה ואמרה לאתר CANCAN: "אין לי מושג איפה הוא, איך אדע? אני עם המשפחה שלי ומאוד עסוקה. לא הצלחתי לדבר איתו, אני לא יודעת איפה הוא כרגע".

בשעות הערב, לאחר שאימון הקבוצה הסתיים והשחקנים חזרו למלון, תמאש יצר קשר עם המנכ"ל אורן שטרלינג והרגיע את אנשי הקבוצה. "תגידו לאשתי שהכול בסדר", ביקש.

שחקן הפועל חיפה, גבריאל תמאש, פלייר. יוסי ציפקיס
יום מסתורי. בריאל תמאש/יוסי ציפקיס

מוקדם יותר טענו שחקנים שיצאו עם תמאש כי הוא אכן חזר איתם למלון בלילה, אבל הוא לא נמצא בו כעת ובמועדון לא הצליחו לתפוס אותו משעות הבוקר. כזכור, רק לפני כמה ימים חתמו הבעלים יואב כץ ותמאש על חוזה מחודש לעונה נוספת, כשבתוך החוזה ישנם סעיפי משמעת.

כעת בקבוצה יצטרכו לקבל החלטות בנוגע אליו, אבל רק לאחר שיבינו ממנו מדוע נעדר במשך יום שלם כמעט. "הוא נעלם לחלוטין", אמר גורם במועדון. "ברור שזה לא מקובל עלינו, אבל בואו נראה מה קרה ורק אז נשפוט".

שחקן בקבוצה ניסה להרגיע וסיפר שהערב החופשי של הקבוצה המשיך גם עם בוקר חופשי: "היה לנו בוקר חופשי. אנחנו במדינה שלו והוא בטח ניצל את זה. אל תעשו מזבוב פיל לפני שבכלל קרה משהו".

(עדכון ראשון: 16:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully