וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: ארגנטינה סיימה ב-1:1 עם פרגוואי, קולומביה ניצחה

אחרי ההפסד לקולומביה, האלביסלסטה חילצו נקודה אחרי שדרליס גונסאלס החמיץ פנדל (62) וייאבקו מול קטאר על העלייה. מסי (57 בפנדל) השווה אחרי שער יפה של רפאל סאנצ'ס (37). קולומביה ברבע הגמר אחרי 0:1 על קטאר

עריכת וידיאו: מתן חדד

בווידאו: מישל פלאטיני לאחר מעצרו

המחזור השני בקופה אמריקה נמשך הלילה (בין רביעי לחמישי) כאשר ארגנטינה המשיכה לאכזב עם 1:1 מול פרגוואי במינייראו בבלו הוריזונטה, כשעוד לפני כן בבית ב' של קופה אמריקה 2019 קולומביה ניצחה 0:1 את קטאר ועלתה לרבע הגמר.

ליאונל מסי נבחרת ארגנטינה. רויטרס
יעוף כבר בשלב הבתים? מסי מאוכזב/רויטרס

ארגנטינה - פרגוואי 1:1

מי שבנה על זה שליאו מסי יצליח סוף סוף לזכות בתואר עם נבחרת ארגנטינה, הוא כנראה לא יקבל את זה. לפחות לא בטורניר הנוכחי. אחרי ההפסד לקולומביה במחזור הפתיחה, ארגנטינה חילצה הבוקר נקודה שספק אם הגיעה לה. למזלה, גם שתיים מתוך שלוש הנבחרות שתסיימנה במקום השלישי בבית יעלו לרבע הגמר, כך שניצחון מול קטאר במחזור הסיום יעלה אותה לשמונה האחרונות.

סקאלוני ביצע זעזוע בהרכב כשספסל את אגוארו ודי מריה ונתן הזדמנות בחוד ללאוטרו מרטינס. אלא שהפרגוואים, שאיבדו יתרון של 0:2 וסיימו בתיקו גם מול הקטארים במחזור הראשון, היו טובים יותר ועלו ליתרון משער יפהפה של רפאל סאנצ'ס, שבדקה ה-37 קיבל כדור רוחב מאלמירון ובלי לעצור שלח אותו לפינה של ארמני. ארגנטינה התעוררה מעט ובדקה ה-57 ליאו מסי כבש בפנדל אחרי נגיעת יד ברחבה של איבן פיריס. השופט לא שרק בתחילה לפנדל, אך שינה את ההחלטה בעזרת מצלמות ה-VAR. אלא שכעבור חמש דקות גם פרגוואי קיבלה פנדל אחרי שאוטמנדי קצר ברחבה את דרליס גונסלס. חלוץ סנטוס בעט מעצמו מהנקודה הלבנה, אך למזלה של ארגנטינה פרנקו ארמני הימר נכון והדף. האלביסלסטה תפגוש כאמור את קטאר ביום ראשון לקרב על ההעפלה. פרגוואי תפגוש את קולומביה שקרוב לוודאי תשחק עם המחליפים אחרי שהבטיחה העפלה.

עוד באותו נושא

זה לא אתה, זו אני: למה סרחיו אגוארו לא משתלב בנבחרת ארגנטינה?

לכתבה המלאה
דובאן ספאטה נבחרת קולומביה. רויטרס
הצדיק את המקום שלו בהרכב. דובאן ספאטה/רויטרס

קולומביה - קטאר 0:1

אחרי הניצחון על ארגנטינה, הנבחרת של קרלוס קיירוש הבטיחה לעצמה מקום ברבע הגמר, בעוד אלופת אסיה תיאבק על ההעפלה מול ארגנטינה במחזור הסיום. אחרי שנכנס כמחליף וכבש מול ארגנטינה, דובאן ספאטה חלוץ אטאלנטה פתח בחוד במקום רדאמל פלקאו ואחרי 86 דקות של מצור קולומביאני הוא הצליח לכבוש את שער הניצחון. ספאטה התמקם נכון ברחבה ונגח בחוכמה לפינה הרחוקה אחרי הקפצה של חאמס רודריגס. הקולומביאנים יכולים כעת לאגור כוחות ולהיות רגועים וכמו שארגנטינה וברזיל נראות, הם בהחלט מועמדים ללכת עד הסוף בטורניר הזה.

ליאונל מסי ארגנטינה. רויטרס
מסי עם פוזה אופיינית במדים התכולים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully