וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ערן לוי קרוב להפועל קטמון

16.1.2019 / 18:45

הקשר בן ה-33 צפוי לעבור לקבוצה מהליגה הלאומית כשהמחלוקת הקטנה היחידה שנותרה כרגע היא לגבי חלוקת השכר שלו בין המועדונים מהבירה

עריכת וידאו: מתן חדד

ערן לוי קרוב לעזוב את בית"ר ירושלים. בשעות האחרונות הצטמצמו משמעותית הפערים בין בית"ר ירושלים והפועל קטמון בנוגע לחלוקת שכרו של השחקן. הערב (רביעי) אמורים הצדדים לנסות ולהגיע לסיכום סופי בנוגע להעברתו של הקשר. בלוי מעוניינות גם מ.ס. אשדוד ורעננה, אך אם כל הפרטים עם קטמון יסגרו הערב הוא יישאר בבירה ויעבור לצד האדום.

בבית"ר ירושלים מקווים להשלים בימים הקרובים את עסקת אילון אלמוג, אך במקביל, הבעלים משה חוגג הבהיר כי לא יחרוג מהסכום שהקציב. חוגג אמר לאנשי מכבי תל אביב: "לא אשלם יותר מ-1.5 מיליון יורו על חצי כרטיס. שיעשו את החישובים שלהם, אך לא אחרוג מהסכום הזה". אלמוג עצמו סיכם כבר על חוזה לחמש שנים בבירה, וממתין כעת לסגירה הרשמית בין המועדונים כדי להתחיל להתאמן במדים הצהובים-שחורים.

בנוגע לחלוץ לוקה זאחוביץ', הסלובני רק הוצע לקבוצה ולא נוהל איתו כל משא ומתן. אביו, זלטקו זאחוביץ', אמר אתמול (שלישי) לוואלה! ספורט: "לא קיבלנו שום הצעה קונקרטית מישראל. אם תגיע אחת כזאת, לוקה ישמח להגיע לישראל". במקביל, בית"ר נמצאת במגעים עם מספר חלוצים שעשוים להחליף את יקוב סילבסטר.

עוד בנושא:

אופציית החלוץ הזר נמצאת על הפרק בבית"ר ירושלים
חוגג מאבד סבלנות: "אני משקיע עשרות מיליונים, מה עוד צריך?"
דן איינבינדר: "כיף שבניון ופלומן הצטרפו, התחרות תעשה טוב לכולם"

ערן לוי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
צפוי להישאר בבירה. לוי/קובי אליהו

הקבוצה תחזור להתאמן היום לקראת המשחק מול מכבי תל אביב ביום שני. המאמן ניר קלינגר רוצה לפתוח עם אנטואן קונטה, אך מתלבט האם נכון לתת לצרפתי לשחק אחרי כל כך הרבה זמן דווקא נגד המוליכה. חזרתו של ז'אורז'יניו לאימונים מלאים נדחתה במספר שבועות לאחר שחש כאבים. הוא יעבור טיפולים נוספים בשבועיים הקרובים, ובבית"ר אמרו על כך: "אחרי שנה שלא שיחק זה טבעי שהוא מרגיש את המקום. זה יותר פסיכולוגי מאשר פיזי".

עוד באותו נושא

חוגג מאבד סבלנות: "אני משקיע עשרות מיליונים, מה עוד צריך?"

לכתבה המלאה
ז'אורז'יניו שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
חזרתו נדחתה. ז'אורז'יניו/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully