וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עם רגל וחצי בחוץ": ריאל מדריד כבר שוקלת למכור את איסקו

אחרי שהסתכסך עם סולארי והקהל, הפך ל"דמות לא אהודה" בחדר ההלבשה והשניא את עצמו גם על ההנהלה, הקשר המבטיח עשוי לעזוב בקיץ: "רק שינוי מיידי בגישה ישאיר אותו"

עריכת וידאו: מתן חדד

עד לא מזמן נחשב איסקו לאחד הכוכבים העולים בכדורגל העולמי וסומן כאחד ממנהיגי העתיד של ריאל מדריד. חודשים ספורים חלפו, וכעת ייתכן שהבלאנקוס כבר מחפשים דרך להיפטר ממנו.

על פי דיווח הבוקר ב"אס" איסקו נמצא "עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה", אחרי שהסתכסך בשבועות האחרונים לא רק עם המאמן החדש סנטיאגו סולארי, אלא גם עם הקהל. העימות עם האוהדים הגיע שלשום (רביעי), במהלך התבוסה 3:0 לצסק"א מוסקבה בסנטיאגו ברנבאו. אחרי החמצה של הקשר החל החל לשרוק לו בוז, והוא הגיב בתנועות ידיים וקללות. בנוסף, לפי מרסלו הוא אף סירב לקבל ממנו את סרט הקפטן במהלך המשחק, דבר שאחר כך קיבל הסבר הגיוני: דני קרבחאל הסביר שאיסקו הבטיח לו לפני המשחק שיעביר לו את סרט הקפטן.

כך או כך, זהו המשך ישיר לדעיכה של איסקו על ומחוץ למגרש. אצל ג'ולן לופטגי שותף איסקו ב-70 אחוז מהמשחקים, בעוד תחת שרביטו של סנטיאגו סולארי הוא קיבל דקות ב-32 אחוז מהמשחקים בלבד.

עוד בנושא

איסקו לאוהדי ריאל מדריד: "מה אתם רוצים? בני זונות"
איסקו ספג שריקות בוז מהקהל, וסירב לקבל את סרט הקפטן

שחקן ריאל מדריד איסקו מאוכזב. רויטרס
התחלה מבטיחה, סיום עצוב? איסקו/רויטרס

במועדון לא מרוצים כבר תקופה ארוכה ממוסר העבודה שלו ומהגישה שהוא מפגין, גם באימונים וגם במשחקים עצמם. כאמור, גם יחסיו עם סנטיאגו סולארי הגיעו לנקודת רתיחה, שגרמה למאמן לא להכליל אותו בסגל למשחק מול רומא אחרי עימות בין השניים.

מסתבר שגם היחסים בין איסקו לשאר השחקנים רחוקים מלהיות תקינים. לפי דיווחים, איסקו לא אהוד בחדר ההלבשה, במיוחד לא על ידי השחקנים הוותיקים מרסלו וסרחיו ראמוס.

על פי "אס", במועדון משתדלים להגיב בזהירות המתבקשת במקרה של איסקו, ולא ממהרים לסכם את הקדנציה שלו בקבוצה. יחד עם זאת - צוין ב"אס" - אם לא יהיה שינוי מיידי בגישה של איסקו - הקבוצה תהיה מוכנה להקשיב להצעות עליו בקיץ הקרוב, דבר שנשמע מופרך לחלוטין עד לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully