וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסקו לאוהדי ריאל מדריד: "מה אתם רוצים? בני זונות"

הקשר הספרדי נתפס מקלל את אוהדי הבלאנקוס בהפסד לצסק"א. מולר התנצל בפני טגליאפיקו, שהשיב: "אני בסדר ויודע שלא עשית את זה בכוונה"

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד עדיין סוערת בעקבות התקרית בין איסקו לאוהדי הקבוצה. אחרי ההחמצה שלו אמש (רביעי) בדקה ה-55 בתבוסה לצסק"א מוסקבה בליגת האלופות ספג הקשר קריאות בוז מהאוהדים המקומיים אחרי שסימן להם תנועות ידיים.

היום מפורסם הסרטון מההחמצה של איסקו ובו נראה הקשר בן ה-26 מסמן תנועות ידיים לעבר האוהדים ואומר להם: "מה? מה אתם רוצים? בני זונות". איסקו היה נסער מאוד במהלך ההפסד 3:0 וגם אחריו נראה עצבני וכעוס מאוד. לפי מרסלו, הוא אף סירב לקבל ממנו את סרט הקפטן במהלך המשחק.

עוד בנושא:

איסקו ספג קריאות בוז וסירב לקבל את סרטן הקפטן בתבוסה לצסק"א מוסקבה
התגובות הסוערות ברשת לעבירה של תומאס מולר
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

איסקו, ריאל מדריד. AP
מסתבך עם אוהדי ריאל מדריד. איסקו/AP

אירוע נוסף ממשחקי רביעי היה העבירה הקשה שביצע תומאס מולר על ניקולאס טגליאפיקו מאייאקס. היום ניצל חלוץ באיירן מינכן בן ה-29 את הרשתות החברתיות על מנת להתנצל בפני הארגנטינאי כשכתב בטוויטר: "ניקולס, אני מצטער מאוד על מה שקרה אתמול! זה לא היה בכוונה. אני מאחל לך החלמה מהירה". על פי דיווחים בגרמניה, מולר אפילו הלך לחדר ההלבשה של אייאקס מיד אחרי המשחק על מנת להתנצל בפני טגליאפיקו באופן אישי, אך הארגנטינאי לא נכח שם.

טגליאפיקו השיב לציוץ של מולר וכתב: "אני יודע, אני בסדר. תודה רבה על ששאלת. בהצלחה תומאס". עבור מולר, שכמובן לא יוכל לשחק במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, זו הייתה בסך הכול ההרחקה השנייה בקריירה שלו בלמעלה מ-600 משחקים והראשונה שהגיעה מאדום ישיר. ההרחקה הקודמת שלו הייתה אי שם ב-21 באוקטובר 2009 אז מולר בן ה-20 ספג שני כרטיסים צהובים עד הדקה ה-30 מול בורדו בחוץ במשחק בו באיירן הפסידה 2:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ההתנצלות של מולר

התשובה של טגליאפיקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully