וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדראג ראיקוביץ': "אני 4 שנים במכבי ת"א, לא אעזוב בלי אליפות"

18.10.2018 / 16:00

הצהובים ערכו מסע"ת לקראת מפגש הפסגה מול חדרה (ש', 17:00), השוער הצהיר, איביץ' שיבח את היריבה: "הם הכי טובים כרגע, מבחינתנו זה דרבי"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב נערכת למשחק הפסגה ביום ראשון (17:00) מול הפועל חדרה. הצהובים רחוקים שתי נקודות מהעולה החדשה שמדהימה את כולם במקום הראשון, אבל ניצחון של הצהובים יעלה אותם לפסגה וימשיך את המומנטום מה-0:2 בטדי על בית"ר ירושלים לפני הפגרה.

עוד בנושא:

ניסו אביטן: "נראה שכולם מחכים להפסד הראשון של הפועל חדרה"
כל הכרטיסים לאוהדי הפועל חדרה נחטפו
הגיע הזמן לבדוק: איזו קבוצת ליגת העל אתם?

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצה ניצחון ומקום ראשון. ולאדן איביץ'/יוסי ציפקיס

פרדראג ראיקוביץ' שוער מכבי תל אביב דיבר לקראת המשחק והצהיר: "זו העונה הרביעית שלי במועדון. באתי למכבי תל אביב כדי לקחת אליפות. לא אעזוב לפני שאקח אליפות".

על המשחק מול חדרה: "לא חושב שזה משחק העונה. זו רק ההתחלה. אבל חדרה מובילה את הליגה וצריך לכבד אותם. הם משחקים כדורגל טוב, הם הכי טובים בליגה ונצטרך להיערך בהתאם. ראינו אותם והם משחקים כדורגל טוב והתקפי. הם לא משחקים הגנתי כמו קבוצות אחרות בליגה ויהיו יותר מרחבים. נצטרך לנצל את זה לטובתנו".

ולאדן איביץ' מאמן הצהובים היה מלא הערכה ליריבה: "הקבוצה במצב טוב. אנחנו מוכנים למשחק. אני שמח מזה שיש לנו הרבה שחקנים בנבחרות. יחד עם נבחרת סרביה והנבחרות הצעירות יש לנו 11שחקנים בינלאומיים. זה טוב בשבילנו. המטרה שלנו היא מכבי, אבל הנבחרות הן גאווה עבור כל השחקנים שמשחקים שם".

"אני מאמין שאנחנו פייבוריטים בכל משחק שאנחנו משחקים בבית. אבל השחקנים שלי ואני יודעים איזה משחק מצפה לנו. כל אחד מאיתנו יצטרך לתת 100 אחוז ואפילו יותר כדי לנצח. המטרה שלנו היא לעבור אותם ולעלות למקום הראשון. אנחנו מכבדים אותם ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות. עבורנו זה דרבי גדול. אם רואים את התוצאות והדרך שבה הם משיגים את התוצאות ומנצחים משחקים, זה אומר שהם יודעים מה שהם רוצים לעשות ונלחמים עד הסוף".

על עתידו של אלי דסה: "הוא שחקן שלנו עד סוף העונה. מה שיקרה בקיץ הבא אנחנו נראה. עבורי דסה הוא רק ב-70 אחוז מהיכולת שלו. יש לו הרבה דברים לשפר והוא יודע את זה. הדבר הטוב הוא שהוא מבין את זה ומנסה לשפר את הדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully