וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירוף כרטיסים בהפועל חדרה לקראת המפגש מול מכבי תל אביב

9.10.2018 / 16:28

מאות מקורבים ואוהדים פנו להנהלה בבקשה לרכוש כרטיסים לקראת המשחק המסקרן מול הצהובים בעוד כשבוע וחצי. מנכ"ל חדרה אלי דגני: "אם היינו מקבלים 4000 כרטיסים, גם הם היו נחטפים תוך ימים"

אדריאן הרבשטיין

תכונה בהפועל חדרה לקראת המשחק המסקרן נגד מכבי תל אביב בעוד כשבוע וחצי (20.10). מספר שעות בלבד לאחר הניצחון הדרמטי על עירוני קרית שמונה (0:1) החלו אנשי חדרה לקבל פניות ממקורבים ואוהדים שמעוניינים לרכוש כרטיסים להתמודדות עם הצהובים. על פי אנשי חדרה, מכבי תל אביב הקצתה 1,300 כרטיסים עבור הקבוצה האורחת והדבר אינו עונה על הביקוש. כיוון שכך, הוחלט בהפועל חדרה כי בשלב זה רק בעלי מנויים יוכלו לרכוש כרטיסים לקרת המשחק.

מכירת הכרטיסים למנויי הקבוצה תיפתח קרוב לוודאי מחר (שלישי), ובחדרה מעריכים כי כל הכרטיסים יימכרו עד לסוף השבוע הקרוב. בכל מקרה בהנהלת חדרה הבהירו כי אם עד ליום רביעי הבא (17/10) יישארו כרטיסים למכירה, הם ייפתחו למכירה גם עבור אוהדים שאין ברשותם מנויים.

מנכ"ל הפועל חדרה, אלי דגני אמר: "אם היינו מקבלים למשחק הזה 4000 כרטיסים, גם הם היו נחטפים בתוך כמה ימים. המועדון נמצא בעיצומם של הימים הכי יפים בהיסטוריה שלו, והקהל מרגיש את זה ונותן לנו גב. יש התעוררות גדולה של הקהל בחדרה, ואני בטוח שירגישו אותו בגדול במשחק מול מכבי ת"א וגם במשחקים שיבואו לאחר מכן".

שחקני הפועל חדרה חוגגים עם האוהדים. שלומי גבאי
עוד חגיגה בדרך. שחקני הפועל חדרה/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully