וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "העבירות כואבות, אם לא חוויתם את זה - לעולם לא תבינו"

הברזילאי ענה לביקורות על סגנון משחקו: "אתם חושבים שאני רוצה שיתקלו אותי?" דני אלבס הגן עליו: "הבדיחות גורמות נזק". אל חלאיפי מבהיר: "גם ניימאר וגם אמבפה נשארים"

צילום: רויטרס, עריכת וידאו: שניר דבוש

דני אלבס לא אהב את הבדיחות הרבות על חשבונו של חברו הטוב ניימאר במהלך המונדיאל האחרון. כוכב נבחרת ברזיל הפך מטרה נוחה ברשתות החברתיות בשל התחזיותיו הרבות, אך מגן פריס סן ז'רמן לא צחק.

"אני לא חושב שזו בדיחה", אמר. "כשחוזרים על זה שוב ושוב, זה מפסיק להיות בדיחה ומתחיל להיות משהו שיכול לגרום נזק. ביקורת היא כלי הנשק של החלשים. לבקר את ניימאר ושחקנים ברמה שלו זה קל, מה שקשה זה לעשות מה שהם עושים. אני חושב שהדבר הנכון לעשות הוא לא לתת לזה להפריע לך. אנחנו, אלה שלצד ניימאר, מוודאים ששום דבר לא יפריע לו. הדבר הכי חשוב הוא מי שאתה, לא מי שאנשים חושבים שאתה".

גם ניימאר עצמו התייחס לדברים ואמר: "קיבלתי את הבדיחות בהומור, אפילו פרסמתי אחת מהן באינסטגרם שלי. המשחק שלי הוא לכדרר, להתמודד מול היריבים, אני לא יכול פשוט לעמוד מולם ולהגיד, 'סליחה, אני רוצה להבקיע'. אני חייב לעבור אותם בכדרור, ולא פעם הם יעצרו אותי בפאול. הרבה פעמים אני מהיר יותר וקליל יותר מהיריבים והם מתקלים אותי. אתם חושבים שאני רוצה שיתקלו אותי כל הזמן? לא, זה כואב. אחרי משחקים אני נשאר 4-5 שעות כדי לקבל טיפול בקרח. אם לא חוויתם את זה, לעולם לא תבינו".

עוד בנושא:

ניימאר: "התקשורת אוהבת להמציא שמועות, אני נשאר בפריס סן ז'רמן"
גביע האלופות העולמי: בורוסיה דורטמונד ניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי
העברות בעולם, 21.7: ברצלונה לא מוותרת על וויליאן, ריאל מדריד בעקבות קירן טריפייר

אמש (שישי) הכריז ניימאר כי החליט להישאר בפריס סן ז'רמן, וכיבכול עשה סוף למבול השמועות בנוגע לעתידו ועזיבה אפשרית לריאל מדריד. "לא אנחש מה יקרה, כי מי שמנחש לא בטוח בכלום", אמר אלבס. "אני מקווה שהוא יישאר, כי הסיפור שלו בפריס סן ז'רמן עדיין לא נגמר. אם לא עמדת במטרה שלך, לא צריך לוותר. אלופים ואנשים שרוצים לבנות סיפור אמיתי חייבים לסבול כדי להגיע למטרה שלהם. כשהמטרה הזו תושג, הוא יוכל לעזוב לאן שירצה".

נשיא המועדון נאסר אל חלאיפי התייחס לשמועות על מערכת יחסים רעועה בין צמד כוכביו ניימאר וקיליאן אמבפה והבהיר: "לא, יש להם קשר טוב מאוד, הם מסתדרים אחד עם השני, זה הכל המצאות של עיתונאים. אין שום דם רע ביניהם והם שמחים לשחק ביחד. אף אחד מהם לא עוזב לשום מקום".

דני אלבס (מימין) עם ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן רוקדים. רויטרס
מקבל גב מחברו הטוב. ניימאר ודני אלבס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully