וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: א.א.ק אתונה מתעניינת בג'ון אוגו

22.6.2018 / 21:10

אלופת יוון סימנה את קשר נבחרת ניגריה ותנסה לצרפו לקראת קמפיין ליגת האלופות שלה, אך תצטרך להגיש הצעה גבוהה כדי לשכנע את אלונה ברקת למכור. אוגו מחזיק בחוזה עד יוני 2019

צילום: שי מכלוף, עריכה: מתן חדד

ג'ון אוגו עשוי לעזוב את הפועל באר שבע במהלך הקיץ ולהתקדם לקבוצה בכירה יותר באירופה, כשלוואלה! ספורט נודע כי א.א.ק אתונה מתעניינת בשירותיו ומקווה לצרפו לקראת הקמפיין שלה בליגת האלופות. אלופת יוון תחל את השתתפותה בסיבוב השלישי של המוקדמות, ורוצה לחזק את הסגל עוד לפני כן, אך הפועל באר שבע לא תמהר למכור את הקשר הניגרי לפני המשחקים שלה באירופה. בכל מקרה, א.א.ק תצטרך להגיש הצעה גבוהה מאוד כדי לשכנע את אלונה ברקת למכור.

עוד בנושא:
אנתוני וואקמה בספק למשחקים נגד פלורה טאלין במוקדמות ליגת האלופות
הפועל באר שבע הודיעה: ברק בכר האריך את חוזהו עד 2022
מכבי פתח תקוה במגעים לצירופו של אמיר חלאיילה מהפועל באר שבע

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
יוון על הקו. ג'ון אוגו/ברני ארדוב

אוגו עצמו כבר הביע לא פעם את רצונו להתקדם. הקשר ci v-30 הגיע להפועל באר שבע בקיץ 2014, חתם לארבע שנים והיה אחד השחקנים המרכזיים בזכייה בשלוש האליפויות הרצופות. לפני כשנתיים חתם על חוזה חדש עד 2019, כך שזו יכולה להיות ההזדמנות האחרונה מבחינת המועדון להרוויח עליו כסף.

בימים אלה נמצא אוגו עם נבחרת ניגריה במונדיאל ברוסיה, אך עדיין לא שותף בשני המשחקים של הסופר איגלס, שהחלו עם הפסד 2:0 לקרואטיה והערב (שישי) גברו 0:2 על איסלנד. אוגו רשם 18 הופעות במדים הלאומיים וכבש שני שערים.

א.א.ק נפרדה לאחרונה מהקשר השבדי יקוב יוהאנסון שסיים חוזה ועבר לראן הצרפתית, כשאתמול מכרה את הבלם הבוסני אוגניין וראנייש לאנדרלכט בסכום של 3.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully