וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: אנתוני וואקמה בספק למשחקים נגד פלורה טאלין

22.6.2018 / 11:07

הניגרי שב לישראל, אבל לא חזר לאימונים. הצוות הרפואי ינסה להכשיר אותו לסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות. פרנצווארוש מעוניינת בקורהוט, גדיר הופתע כשלא זומן למחנה האימון

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: שניר דבוש

אנתוני וואקמה בספק לשני משחקים הראשונים של הפועל באר שבע במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. הניגרי נחת בישראל, אבל עדיין לא חזר לאימונים בגלל הפציעה הטורדנית מסוף העונה החולפת. בבאר שבע ממשיכים בטיפולים, אך בצוות הרפואי לא בטוחים שהשחקן יהיה כשיר לצמד המשחקים נגד פלורה טאלין (10 ו-17 ביולי).

המטרה המוצהרת כעת היא להכשיר אותו לסיבוב השני נגד דינמו זאגרב, זאת אם האלופה תחלוף על פני היריבה מאסטוניה. וואקמה ייצא עם הקבוצה ביום ראשון למחנה האימון בפולין וימשיך שם את הטיפולים.

מי שלא ייצאו למחנה הם מיהאי קורהוט שכבר קיבל על כך הודעה מוקדמת ומוחמד גדיר שהופתע מכך שהוא לא ברשימת היוצאים. בבאר שבע הבהירו לשניים שיעמידו לרשותם את שרון אביטן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, כמאמן אישי בזמן שהקבוצה במחנה בחו"ל. לבאר שבע אופציה להתיר את חוזהו של גדיר עד סוף החודש, אך במקרה כזה היא תצטרך לשלם לו פיצוי של 100 אלף יורו ומכך יש ניסיון להימנע.

לגבי קורהוט, הרי שהמגעים להתרת חוזהו ממשיכים. סוכניו בהונגריה קיבלו פניות מלא מעט קבוצות מקומיות, ביניהן גם פרנצווארוש שתפגוש את מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית. למרות העניין הרב, הסוכנים הבהירו לקבוצות שההחלטה על עתידו של קורהוט תתקבל רק אחרי שהוא יסגור את המתווה מול באר שבע, כך ששכרו לא יפגע.

שחקן הפועל באר שבע אנתוני וואקמה לפני שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. ברני ארדוב
עדיין לא התגבר. וואקמה/ברני ארדוב

בהפועל באר שבע מרוצים מאוד מהמשך ההתקשרות עם חברת תדיראן כספונסרית הראשית. כזכור משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ואלונה ברקת, הבעלים של המועדון הפועל באר שבע אלופת המדינה הכריזו אתמול על המשך הסכם החסות הראשית של תדיראן לקבוצה זאת העונה השלישית ברציפות.

הסכם החסות נחתם לעונת המשחקים 2018-2019 במסגרתו תדיראן תמשיך להיות המאמצת הראשית של הקבוצה שתמשיך להיקרא "הפועל תדיראן באר שבע". בנוסף, לקראת העונה הקרובה החליטו תדיראן והקבוצה על הרחבת שיתוף הפעולה והעמקת הקשר עם מגוון פעילויות שיווקיות לאורך העונה הקרובה, אירועים משותפים ועוד.

במסגרת אירוע פתיחת העונה של הקבוצה, שהתקיים היום באצטדיון טרנר בבאר שבע, הוצגו המדים הרשמיים החדשים של קבוצת הפועל באר שבע יחד עם הלוגו החדש והמעודכן של תדיראן שהושק לאחרונה.

לאחר שנשאו דברים אלונה ברקת הזמינה את משה ממרוד לחתום על הסכם החסות ולאחר מכן העניקה לו את צלחת אליפות פרטית וחולצה עם הלוגו החדש של תדיראן והכיתוב: "ממרוד, מס' 1".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע הודיעה: ברק בכר האריך את חוזהו עד 2022

לכתבה המלאה
אלונה ברקת, משה ממרוד. שלמה וייס, מערכת וואלה!
ברקת וממרוד/מערכת וואלה!, שלמה וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully