וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה במגעים לצירופו של אמיר חלאיילה

22.6.2018 / 16:51

חלוץ הפועל באר שבע, ששיחק בחצי העונה האחרונה כמושאל בסכנין, עשוי להצטרף לקבוצה של אלישע לוי. במועדון מנסים לקדם הגעת שוער זר, כשאוגמונדור קריסטינסון האיסלנדי נמצא על הכוונת

שחקן הפועל באר שבע אמיר חלאיילה. יוסי ציפקיס
חלאיילה/יוסי ציפקיס

אמיר חלאיילה במשא ומתן עם מכבי פתח תקוה. השחקן ששייך להפועל באר שבע והושאל בחצי העונה חולפת לסכנין, עשוי לעבור בהשאלה למלאבסים. חלאיילה, 21, כבש שער אחד במדי הפועל באר שבע בחצי העונה הראשונה, ואז הושאל. כעת עשויה הקבוצה של אלישע לוי לצרפו. הוא תרם גם בישול אחד העונה. פתח תקוה רוצה לתת העונה לא מעט דקות לתאי בריבו, כך שייתכן שפאדי זידאן ישוחרר בהמשך.

מכבי פתח תקוה רוצה גם שוער. היא פנתה לשוער אקסלסיור ההולנדית ונבחרת איסלנד לשעבר, אוגמונדור קריסטינסון. רק בתחילת השבוע יתברר האם יצטרף. השוער בן ה-29 מתנשא לגובה של 1.92 מטר. הוא הגיע לליגה ההולנדית אחרי שנתיים בהן עמד בשערה של האמרבי השבדית. אם יצטרף, צחי גיגי יבקש לעזוב. בנושא אחר: בסוף השבוע שעבר חשפנו כי פתח תקוה לא הסכימה לחתום על מסמך התומך בשינוי סעיף הזיקה של שינו זוארץ. כעת מתברר כי סעיף הזיקה עשוי להשתנות, אך למרות זאת בפתח תקוה לא מתכוונים לקחת צד בנושא. נראה כי שינוי סעיף הזיקה יזכה לרוב בעלי הקבוצות ולפיכך במועדון הוחלט שלא להתערב בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully