וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להתראות פריס": בצרפת משוכנעים שניימאר יעזוב את פ.ס.ז' בקיץ

ב"לאקיפ" טוענים שהטיפול בפציעה של הברזילאי גרם למתיחות גדולה בתוך המועדון ועם אנשי נבחרת ברזיל. ב"לה פריסיאן" מיישרים קו וטוענים: "אביו של ניימאר התעמת עם הרופא של פריס"

ספורט 1

בפריס סן ז'רמן השלימו כבר מזמן עם העובדה שניימאר הפצוע לא ישחק במשחק הגומלין מול ריאל מדריד בליגת האלופות ואולי אף סיים את העונה. אולם, בתקשורת הצרפתית טוענים הגרסאות הסותרות של המועדון ושל מקורבי ניימאר גרמה למתיחות גדולה במועדון הצרפתי. למרות ניסיונותיו של הבעלים נאסר אל חלאיפי הבעלים לשדר עסקים כרגיל וההתבטאויות שלו אתמול לפיהן ההחלטה לנתח את השחקן בברזיל היתה בתיאום מלא והבנה בין הצדדים, ב"לאקיפ" טוענים שבין הצדדים יש מתיחות גדול וייתכן אפילו שהכוכב הברזילאי יעזוב את המועדון בתום העונה בגלל הפרשה הזו.

עוד בנושא:

רופא נבחרת ברזיל: "ניימאר ייעדר בין חודשיים וחצי ל-3 חודשים"
פריס סן ז'רמן הודיעה שניימאר ינותח, יחמיץ את הגומלין מול ריאל

ניימאר פריס סן ז'רמן. אסף,
"להתראות פריס". האם ניימאר סיים את דרכו בצרפת?/אסף

בעמוד הראשי של העיתון נכתב בצרפתית "להתראות פריס", עם רמיזה לכך שניימאר גמר את הסיפור שלו במועדון. בעיתון הנחשב טוענים שהפגישה בין רופא פריס אריק רולאנד לרופא נבחרת ברזיל רודריגו לאסמר היתה טעונה מאוד והיו בה הרבה חילוקי דעות עד שנפל הפור והתקבלה החלטה לנתחו בברזיל.

עניין נוסף שהרתיח את הברזילאים היה העובדה שבבדיקה הראשונית שנעשתה לניימאר לא התגלתה הבעיה שיש לו בעצם המסרק וניימאר, כך על פי הדיווחים, הראה רצון לשחק במשחק הגומלין מול ריאל מדריד כמו גם מאמנו, מה שהיה עלול לגרום להחמרה קשה של הפציעה. גם ב"לה פריסיאן" מיישרים קו עם הדיווח הזה וטוענים שהמתיחות נוצרה כאשר הרופא של פריס סן ז'רמן הציע כמה דרכים לטיפול בשחקן על ידי המועדון, כשאביו של ניימאר סתר אותו מיד ודחה אותו.

אגב, יש כאלו בברזיל שסבורים שהניתוח של ניימאר יעשה לו רק טוב. אחד מהם הוא פאביו מאשרדיאן, אחד מאנשי הצוות הרפואי של הסלסאו שהתייחס לכך ואמר: "אני בטוח שהוא ישחק במשחק הראשון של המונדיאל (מול שוויץ ב-17 ביוני). ראשית בגלל שהוא אתלט שיכול לדאוג לעצמו ויש לו פיזיוטריפיסט ומאמן כושר שדואגים לו בכל יום. שני, אין לו בעיה שיכולה לגרום לו להשמין. שלישית, הוא מאוד צעיר ויש לו רצון עצום, מה שהופך את ההכנה שלו למונדיאל קלה יותר. אני בטוח שיש לו מספיק זמן עד לפתיחת המונדיאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן פריס סן ז'רמן אנחל די מריה. רויטרס
בצרפת בונים עליו שייכנס לנעליים של ניימאר. די מריה/רויטרס

מי שיחליף את ניימאר כמעט בוודאות ביום שלישי יהיה אנחל די מריה הקיצוני הארגנטינאי שמשום מה לא שיחק בסנטיאגו ברנבאו אך נמצא בכושר מצוין וכבש צמד במשחק הגביע מול מארסיי. אגב, ניימאר הוא לא היחיד שמספק לאונאי אמרי כאב ראש כשגם קיליאן אמבפה נפצע בדרבי מול מארסיי והוחלף במחצית. הצרפתי עדיין מוגדר בספק להתמודדות בשלישי ויהיה מעניין לראות אם הוא יוכל לשחק במשחק הליגה מחר מול טרואה. אם גם אמבפה לא יהיה כשיר, מי שיחליף אותו ככל הנראה יהיה יוליאן דראקסלר.

אם מישהו בכל זאת מחפש סיבה לאופטימיות בפריס, הוא יכול למצוא אותה במשחק באותו השלב בעונה שעברה שבו הצרפתים רמסו 0:4 את ברצלונה עם הצגה של די מריה, דראקסלר וקבאני שכבשו במשחק שנשכח בעקבות ה-6:1 ההיסטורי בגומלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully