וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא נבחרת ברזיל: "ניימאר ייעדר בין חודשיים וחצי ל-3 חודשים"

גמר את העונה? רודריגו לאסמר חשף היום שכוכב פריס סן ז'רמן ייאלץ לעבור תקופת שיקום ארוכה ולא ברור בדיוק מתי יחזור. למרות החשש, אמבפה יהיה כשיר לגומלין מול ריאל (ג', 21:45)

ספורט 1

האם ניימאר סיים את העונה ובספק למונדיאל? הרופא של נבחרת ברזיל שיטפל בכוכב פריס סן ז'רמן, רודריגו לאסמר, חשף היום ש"תהליך ההחלמה של הברזילאי ייקח לפחות כחודשיים וחצי עד שלושה חודשים". זאת לעומת ההערכות המוקדמות יותר שסברו שהברזילאי יחזור מוקדם יותר לפעילות. דובר הנבחרת הברזילאית ויניציוס רודריגס הוסיף שהניתוח ייערך בבלו הוריזונטה ככל הנראה ביום שבת.

כזכור, ניימאר נפצע במשחק הליגה מול מארסיי ובתחילה קיוו בקבוצה שהוא יהיה כשיר למשחק הגומלין מול ריאל מדריד בליגת האלופות. אולם, אחרי שפריס הודיעה שהוא ייאלץ לעבור ניתוח, ניימאר כבר הגיע לריו דה ז'ניירו ונערך להתערבות הכירורגית שעלולה במקרה הרע להשביתו עד תום העונה. בברזיל מצידם יאריכו ככל שניתן את השהות של ניימאר בריו כדי שזה לא ישחק כמה שפחות בפריס וישמור על עצמו לקראת הדבר הגדול באמת - מונדיאל 2018 ברוסיה.

נאסר אל חלאיפי הבעלים של פריס, התייחס בראיון ל"לאקיפ" לפציעה של כוכבו ולהחלטה לנתחו בברזיל ואמר: "אנחנו מאוד עצובים בשבילו וגם האוהדים. ההחלטה הטובה ביותר עבורנו ועבורו היתה לנתח אותו. לקחנו את ההחלטה הזו ביחד, אלו לא חדשות טובות אבל לא היתה ברירה. המשחק מול ריאל הוא הכי חשוב ואנחנו יכולים לעבור אותם אם נשחק ביחד, יש לנו הרבה שחקנים טובים בקבוצה".

עוד בנושא:

פריס סן ז'רמן עלתה לחצי הגמר אחרי 0:3 על מארסיי
פריס סן ז'רמן הודיעה שניימאר ינותח, יחמיץ את הגומלין מול ריאל

ניימאר. AP
פציעה קשה מה שחשבו. ניימאר/AP

אם לא די בכך, אתמול נחתה על המועדון צרה חדשה כשקיליאן אמבפה הקיצוני הצרפתי הנהדר נפצע גם הוא בקרסולו במהלך משחק הגביע בו הביסה הקבוצה 0:3 את מארסיי וביקש להתחלף במחצית. המאמן אונאי אמרי הביע חשש בסיום כשאמר: "הוא נפצע בקרסול, הוא ביקש לא לשחק במחצית השנייה ואני מקווה שהפציעה לא חמורה", אבל היום הבהירו במועדון כי אמבפה בסדר ויוכל לשחק ביום שלישי מול ריאל מדריד. הוא צפוי לקבל מנוחה ולהישאר מחוץ לסגל למשחק מול טרואה בשבת.

אנחל די מריה שכבש צמד אתמול מול מארסיי ובכלל נמצא בכושר נהדר, יחליף כמעט בוודאות את ניימאר במפגש מול אלופת אירופה כשיוליאן דראקסלר או חאבייר פאסטורה יהיו בהיכון למקרה שאמבפה בכל זאת לא יהיה כשיר. הפציעה של ניימאר באה לפריס בתזמון רע מאוד, אך למי ששכח בעונה שעברה הקבוצה של אמרי אירחה את ברצלונה באותו השלב כשניימאר שיחק בצד השני ופירקה אותה עם 0:4 גדול במשחק שבו דראקסלר ודי מריה הציגו יכולת נהדרת.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully