וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בשביל זה חנן ממן הגיע. הבאנו אותו בזמן הנכון"

18.2.2018 / 6:20

מאמן הפועל באר שבע החמיא לקשר שכבש צמד נגד מכבי פתח תקוה והוסיף: "מבחינתי איינבינדר היה המצטיין בשני המשחקים האחרונים. הוא נכס". בבירת הנגב לא יסכנו את שהר ומליקסון אם לא יהיו כשירים במאה אחוז

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בהפועל באר שבע היו מאוד מרוצים אחרי ה-0:3 אמש (שבת) אמש על מכבי פתח תקוה. האדומים כבשו שני שערים לפני הירידה למחצית ובהפסקה ברק בכר אמר לשחקניו: "ברגע שהתחלתם להיות אגרסיביים, הכול השתנה וגם באו הגולים". למרות התוצאה, שחקנים בקבוצה הודו שנדרש עוד שיפור משמעותי ביכולת: "הכי חשוב שאנחנו מביאים נחישות. גם כשלא היינו טובים במחצית הראשונה, פתח תקוה לא הגיע למצבים. בתקופות כאלה צריך להביא אופי".

בשבוע הבא תארח הקבוצה את בית"ר ירושלים למשחק צמרת. ג'ון אוגו ייעדר עקב הרחקה, אבל בנוגע לבן שהר ומאור מליקסון עדיין יש ספק. השיתוף של שניהם במשחק תלוי באימונים בשבוע הקרוב, אבל בבאר שבע בכל מקרה לא מתכוונים לקחת סיכון עם אף אחד מהם.

עוד בנושא:

חנן ממן: "בכר נתן לי ביטחון ואני שמח להחזיר לו. זה המאני טיים"
מכבי תל אביב הפסידה להפועל רעננה ואיבדה את הפסגה
הפועל חיפה תארח את מכבי נתניה ותנסה להתקרב למובילות

שחקן הפועל באר שבע חנן ממן. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
רכש מצוין. ממן/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

ברק בכר אמר בסיום: "אני לא חושב שזאת הייתה התפוצצות, אלא משחק שעברנו בצורה חלקה כי גמרנו אותו מוקדם. כבשנו שלושה שערים והיכולת של לא מעט שחקנים מעודדת אותי. אנחנו צריכים להשתפר, אבל הכי חשוב בשלב הזה זה לנסות לייצר מומנטום ויציבות. המקום הראשון פחות מדבר אליי. זה נחמד, אבל יותר חשוב לייצר מומנטום ויציבות".

על חנן ממן ודן איינבינדר אמר בכר: "הבאנו את חנן בכושר ובגיל הנכון. הוא שחקן מנוסה שעבר לא מעט, בשביל הדברים האלה הוא הגיע. דן איינבינדר היה מבחינתי המצטיין גם בשבוע שעבר - גם מבחינת הלחץ וגם באנרגיות שהוא מביא. דן הוא נכס, הוא עבר תקופה לא קלה אבל תמיד עבד קשה והיה מוכן לבוא ולתת את ה-100 אחוז ואנחנו מאוד מעריכים את זה אצלו".

גיא חיימוב סיכם: "ההפסד של מכבי תל אביב במשחק המוקדם נתן לנו דחיפה, חד משמעית. הוא נתן לנו עוד מוטיבציה ולא היה צריך לדבר יותר מדי, זה עשה את העבודה לבד. אנחנו מסתכלים על עצמנו, קודם כל לנסות לחזור להיות הקבוצה שאנחנו מצפים מעצמנו. כשזה יקרה, השקט יחזור. הליגה הזאת מאוד קשה. אפשר לשים לב כמה משחקים שעל הנייר נראים פשוטים, הופכים למאוד קשים".

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע הביסה את מכבי פתח תקוה 0:3

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully