וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - מכבי נתניה: שיימן יעמוד בפני ועדת משמעת רק לאחר המשחק

ניר קלינגר שוחח עם המגן והסביר לו: "אתה לא יוצא מההרכב בגלל באר שבע, אלא בגלל שאתה לא מרוכז באימונים". דיא סבע המורחק יחמיץ את המשחק, ערן לוי יחזור להרכב (ראשון, 20:30, ספורט1)

מחזור 23הסתיים18/02/2018
הפועל חיפה
  • ורמוט (28)
  • תורג'מן (54)
0:2
    מכבי נתניה
    מערכת וואלה!

    הפועל חיפה:

    "לא החלטתי להוציא אותך מההרכב כי סגרת בהפועל באר שבע. אתה לא מרוכז באימונים, ולכן לא תשחק". כך אמר המאמן ניר קלינגר לשמואל שיימן בשיחה שקיים איתו לעיני שחקנים במהלך האימון של הפועל חיפה. שיימן יישב על הספסל במשחק מחר (ראשון, 20:30, ספורט1), כשחיים מגרלשווילי יחליפו בעמדת המגן השמאלי. הפועל חיפה עשויה לצרף את וונדרסון מבני סכנין בעונה הבאה. בקבוצה ציינו כי שיימן צפוי להגיע לוועדת משמעת רק לאחר המשחק, זאת בעקבות הראיון בוואלה! ספורט וכן בעקבות הטענה כי יצא מאסיפה ללא אישור.

    קלינגר מתלבט בין רסמוס סיוסטדט לגל אראל, שמפגין יכולת מצוינת בשבועות האחרונים, אך נראה כי השבדי כבר התגבר על הפציעה ויפתח בהרכב. גם אלון תורג'מן, עדן בן בסט וראדו גנסארי אמורים לפתוח. גבריאל תמאש טרם סיכם סופית בקבוצה, אך ההצעה שקיבל, 200 אלף יורו, אמורה להוביל לחתימה בשבוע הבא.

    מכבי נתניה:

    דיא סבע יחמיץ את המשחק של בשל הכרטיס האדום שספג מול בני סכנין. ערן לוי שריצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים במשחק, יחזור להרכב. סלובודאן דראפיץ' צפוי להחזיר להרכב את ברנקו ורגוץ'. רמזי ספורי מועמד להמשיך בהרכב כאשר קיימת התלבטות בין ג'ק רוזנסקי ללאנדרו ריביירו בהתקפה. אלחסן קייטה צפוי לפתוח על הספסל.

    שמואל שיימן שחקן הפועל חיפה לפני עבדי פרחאת שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
    ימתין על הספסל. שמואל שיימן/אדריאן הרבשטיין

    טריוויה

    * בסיבוב הראשון שברה מכבי נתניה את הנאחס עם ניצחון ביתי ראשון על הפועל חיפה מאז דצמבר 2000. בחוץ, הניצחון האחרון שלה על האדומים מהכרמל היה 1:2 בפברואר 2011 (עדן בן בסט כבש להפועל חיפה, ניר נחום ודלה ימפולסקי הפכו).

    * מכבי נתניה מגיעה אחרי חמישה משחקי ליגה ללא הפסד, הפועל חיפה ללא הפסד בחמשת משחקיה האחרונים בכל המסגרות.

    * את כל שלושת שערי הליגה האחרונים של הפועל חיפה כבשו מחליפים, את שלושת שערי הליגה האחרונים של מכבי נתניה כבש דיא סבע (ייעדר בגלל הרחקה).

    * כל שלושת ניצחונות הליגה האחרונים של הפועל חיפה היו בתוצאה 0:1, וסך הכול יש לה שישה ניצחונות כאלה מתוך ה-12 שלה העונה - יותר מכל קבוצה אחרת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 5430

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully