וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן: "בכר נתן לי ביטחון ואני שמח להחזיר לו. זה המאני טיים"

כוכב הניצחון 0:3 של הפועל באר שבע על מכבי פתח תקוה פירגן למאמנו. בכר עצמו הוסיף: "למדנו מהמשחק נגד מכבי תל אביב. צריך להמשיך, הדרך עוד ארוכה". שרון מימר: "פישלנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 0:3 בביתה על מכבי פתח תקוה במשחק שנעל את משחקי יום השבת של המחזור ה-23 בליגת העל. צמד של חנן ממן וטוני וואקמה הכריעו והעניקו לאלופה שלוש נקודות חשובות שהחזירו אותה למקום הראשון בטבלה עם 50 נקודות, שתי נקודות יותר מהשנייה מכבי תל אביב שנכנעה מוקדם יותר 1:0 להפועל רעננה. מכבי פתח תקוה מצדה איבדה את הסיכוי לעלות לפלייאוף העליון, ותתרכז כעת בלא להסתבך במאבקי התחתית.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "אני אף פעם לא רגוע, גם לא ב-0:5. שמח שהמשחק הלך פחות קשה ממה שאנחנו עוברים השנה. שיחקנו נגד קבוצה שהסתגרה בצורה טובה והייתה מסוכנת, זה לא היה קל. היינו אגרסיביים, יצרנו מצבים והשער השלישי הפך את המשחק לגארבג' טיים. לא ספגנו גול, שמרנו טוב וזה ניצחון חשוב. כולם רואים מה אנחנו עוברים השנה ועם הקשיים שאנחנו מתמודדים איתם".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. ברני ארדוב
"כולם רואים את הקשיים איתם אנחנו מתמודדים השנה". ברק בכר/ברני ארדוב

בכר הוסיף: "אנחנו מסתכלים קדימה. צריכים לאגור אנרגיות טובות, עוד מעט מגיעים לפלייאוף ורוצים להגיע עם מומנטום טוב. למדנו מהמשחק נגד מכבי תל אביב. עכשיו אנחנו הרבה יותר רגועים ויודעים מה אנחנו צריכים לעשות. צריך להמשיך, הדרך עוד ארוכה. מרואן קבהא וחנן ממן הם שחקנים שהגיעו בכושר משחק והם מוסיפים לנו הרבה, שמח שאנחנו נהנים מהם".

כוכב המשחק, חנן ממן: "היה מוזר בהתחלה להגיע לכאן. אני שמח שהמעבר הזה קרה והקהל קיבל אותי כל כך יפה. ברק נותן לי המון ביטחון ואני שמח שאני מחזיר לו על המגרש. אני רוצה לכבוש כמה שיותר ולעזור לקבוצה לנצח. לא עושה השוואות בין טרנר לאצטדיון בחיפה, האווירה פה היא מטורפת. בית"ר ירושלים במחזור הבא? משחק קשה, מקווה שנעשה תוצאה טובה. עכשיו זה המאני טיים".

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר: "אין שום טענה על השיפוט. התפרקנו בחמש או שש דקות בסוף המחצית הראשונה ותחילת השנייה. זה לא מאפיין אותנו לאחרונה, פישלנו פה. חבל, במחצית השנייה יכולנו לחזור לעניינים אבל זה לא קרה. יש לנו קבוצה טובה ונמשיך לעבוד קשה. אנחנו תמיד מסתכלים למטה. אנחנו נביא את הנקודות כדי שהמועדון יהיה במקום הראוי לו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה את מכבי פתח תקוה 0:3

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully