וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: היחסים בין לברון ג'יימס לדן גילברט שוב "עלו על שרטון"

המתיחות בין כוכב קליבלנד לבעלים צצה מחדש, ועל פי דיווחים בארצות הברית בין השניים אף שורר נתק מוחלט. כריס פול, חברו הטוב, בביקורת מרומזת על גילברט: "אל תיקחו אותו כמובן מאליו"

לברון ג'יימס עם בעלי קליבלנד קאבלירס דן גילברט. AP
שוב בעין הסערה. לברון ודן גילברט/AP

בארה"ב ממשיכים לנתח את מצבה של קליבלנד הדועכת, ומשוכנעים: הסיבה האמיתית מאחורי התככים, המתיחויות וההפסדים היא נתק בין לברון ג'יימס לבעלים דן גילברט. היחסים בין השניים אף פעם לא היו טובים במיוחד, גם לא בקדנציה הקודמת של ג'יימס בקליבלנד, ולעד ייזכרו בזכות המכתב המפורסם שגילברט פרסם מיד לאחר העזיבה המתוקשרת של לברון למיאמי, אותה כינה "בגידה פחדנית".

במהלך השנים גישרו השניים על הפערים - מה שסלל את דרכו חזרה לקאבס - והצליחו לשמור על יחסים תקינים, אבל על פי בריאן ווינדהורסט מ-ESPN, הנחשב מקורב לג'יימס, לאחרונה הורעו היחסים בצורה כמעט חסרת תקדים.

"בין לברון לגילברט מתחוללת כעת סופת טורנדו", כתב ווינדהורסט אמש. "ג'יימס מעולם לא נראה כל כך מרוקן מאנרגיות. מעולם הוא לא שיחק ככה. מפעם לפעם, במשחק עונה רגילה זניח, הוא נראה פחות אנרגטי וקרא לה 'צ'יל מוד' - אבל הוא אף פעם לא נראה ככה".

עוד בנושא

קליבלנד מתפרקת: ללברון "אין מילים", אייזיאה תוקף, לו לא יפוטר
תרחיש ממשי או מידע שתול ע"י לברון? בגולדן סטייט מגיבים לשמועות
סל ניצחון להורפורד מול פורטלנד, הפסד רביעי רצוף לאוקלהומה סיטי

לברון ג'יימס עם כריס פול. GettyImages
"שלא יקחו את לברון כמובן מאליו". פול עם ג'יימס/GettyImages

לטענת ווינדהורסט, גילברט כעוס על כך שלברון לא מוכן להתחייב לקאבס מעבר לעונה הנוכחית. "בקאבס מתעקשים שהם היו על סף טרייד שהיה מנחית את פול ג'ורג' בקבוצה בקיץ, אבל עצרו את המגעים אחרי שהתברר להם שג'יימס לא מוכן להתחייב למועדון. הם מציינים שם שגילברט משלם את סך המשכורות הגבוה ב-NBA, ושהוא סופג הפסדים של מיליונים מדי שנה. גילברט כבר היה שם בסיבוב הקודם של לברון, והוא נחוש שזה לא יקרה פעם נוספת. לכן הוא משתדל לשמור על מרחק מקסימלי מג'יימס".

במקביל, ממחנה לברון צצות ביקורות הפוכות. כריס פול, שנחשב אחד מחבריו הקרובים של ג'יימס בליגה, ביקר אמש במרומז את גילברט כשניתח את מצבה של קליבלנד ואמר ש"יש לכם את לברון ג'יימס בחדר ההלבשה. אתם מבינים מה זה אומר? מה עוד בן אדם צריך יותר מזה? רק אל תקחו את זה כמובן מאליו. אל תעשו את זה אף פעם".

כמובן שכל זה מתרחש על רקע השמועות ההולכות וגוברות על מעבר של ג'יימס בקיץ לקבוצה גדולה אחרת ב-NBA. בשבוע שעבר הוזכרו יוסטון, סן אנטוניו ואפילו גולדן סטייט כמועמדות לקלוט אותו בקיץ, אם יהיו מוכנות לפנות מקום בתקרת השכר כדי להעניק לו חוזה מקסימום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully