וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרחיש ממשי או מידע שתול ע"י לברון? בגולדן סטייט מגיבים לשמועות

דוראנט: "זה בולשיט, למרות שהכל יכול לקרות". מאיירס: "יש לנו סגל נפלא, אבל זה לא אומר שלא נפזול לשוק". הווריירס מתייחסים לאפשרות שג'יימס יצטרף, הפרשנים משוכנעים שזו רק מזימה מתוכננת מראש

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס מול קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
"זה בולשיט". דוראנט ולברון/רויטרס

תגובות אמביוולנטיות ב-NBA לדיווחים האחרונים בנוגע למועמדותו של לברון ג'יימס לגולדן סטייט, וכן לשלל קבוצות נוספות. אמש (חמישי) פורסם ב-ESPN כי כוכב קליבלנד, שיוכל להפוך לשחקן חופשי בקיץ, עשוי לשקול מעבר לווריירס אם יתפנה לו מקום בתקרת השכר של האלופה, מה שנראה לא מאוד סביר כרגע. בנוסף, דווח שג'יימס יהיה מוכן להיפגש גם עם סן אנטוניו ויסטון.

אבל לצד ההתלהבות מהמחשבה על ג'יימס מצטרף ליריבתו הגדולה על האליפות בשלוש השנים האחרונות, היו גם רבים שפירשו את הדיווחים בתור נסיון מכוון מצד לברון ואנשיו להניע שינוי בקליבלנד. הפרשן הבכיר ביל סימונס כתב ש"השמועה על לברון וגולדן סטייט היא נסיון ברור של מחנה לברון ללחוץ על קליבלנד לעשות טרייד עד הדדליין, לערער את הכימיה הקבוצתית בגולדן סטייט, וללחוץ על הלייקרס לפנות לו ולאחרים מקום בתקרת השכר. אני לא מאמין שיש מישהו שלוקח את ה'שמועה' הזו ברצינות".

גם קווין דוראנט, אגב, לא קונה את הדיווחים האחרונים. "לברון יצטרף אלינו? לי זה נשמע כמו בולשיט", אמר באימון גולדן סטייט, וסייג: "אבל בליגה הזו הכל יכול לקרות, ולפני כמה שנים גם התסריט שאני אגיע לכאן היה נשמע מופרך. קרו הרבה דברים משוגעים מאז שהגעתי לליגה, וכנראה שבזמן הקרוב יקרה משהו משוגע יותר".

שאר שחקני, מאמני ומנהלי גולדן סטייט סירבו להגיב לשמועות, וכשסטיב קר נדרש לנושא, הוא השיב: "אתם באמת שואלים את זה? אתם רוצים שאשלח מפה ישירות את הקנס שלי ל-NBA? זה לא חוקי לדבר על זה, אז כמובן שלא אעשה את זה".

גם הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס סירב להגיב ישירות לשמועות, אבל השיב במעורפל כשאמר: "אנחנו ברי מזל בכך שיש לנו סגל טוב מאוד, אבל שום סגל אינו מושלם, ובגלל זה אנחנו שומעים ומסתכלים גם מה קורה בחוץ. כמובן שאנחנו רוצים להשתפר היכן שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully