וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו נחלצה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 את ליון ב-10 שחקנים

האלופה הסתבכה במשחק הצמרת, אך באלדה ופלקאו השוו עוד לפני המחצית ורוני לופס הכריע בדקה ה-88 והעלה אותה למקום השלישי, למרות הרחקתו של באלדה (44). 2:3 לקון על נאנט

רוני לופס שחקן מונאקו חוגג. רויטרס
בפעם השנייה העונה, מונאקו הופכת פיגור 2:0 לניצחון 2:3. רוני לופס חוגג/רויטרס

קרב צמרת מהנה סיפק הערב (ראשון) במחזור ה-24 בליגה הצרפתית, כשהאלופה מונאקו נקמה בליון על ההדחה מהגביע ועלתה למקום השלישי עם 2:3 דרמטי, אחרי שפיגרה 2:0 ושיחקה ב-10 שחקנים. עוד לפני כן, קון גברה 2:3 על נאנט וגנגאן ניצחה 0:1 את ראן בדרבי משער בתוספת הזמן.

seperator

מונאקו - ליון 2:3

לפני 10 ימים נפגשו שתי הקבוצות בסטאד לואי השני למשחק גביע, וליון הייתה המנצחת עם 2:3 רב אירועים. גם הפעם סיפקו השתיים תוצאה זהה, אך המנצחת הייתה מונאקו, שנחלצה מפיגור 2:0 והשיגה שלוש נקודות למרות מחצית שלמה ב-10 שחקנים. מריאנו דיאס הפתיע את דניאל סובאשיץ' עם בעיטה מ-30 מטרים בדקה ה-12, ובדקה ה-28 היה זה ברטרן טראורה שהכניע מקרוב את השוער המחליף של מונאקו, סיידו סי, שנכנס במקום הקרואטי הפצוע. אלא שהאלופה הגיע במהירות עם בעיטה חדה של קייטה באלדה לקורה ופנימה בדקה ה-31, ושוויון של רדאמל פלקאו בדקה ה-36 אחרי שאנתוני לופס עצר לו פנדל. באלדה הורחק בצהוב שני בדקה ה-44, אבל מונאקו לחצה בדקות הסיום כדי להכריע והפורטוגלי רוני לופס, שבגביע כבש שער מצמק לרשת מונאקו, החליף מסירות עם סטבן יובטיץ' וירה בשמאל תוך כדי תנועה אל הרשת בדקה ה-88.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני ליון חוגגים עם מריאנו דיאס (מימין). רויטרס
ליון חשבה שתשלים דאבל על מונאקו תוך 10 ימים. מריאנו דיאס, מימין, חוגג עם החברים/רויטרס

קון - נאנט 2:3

שלוש נקודות דרמטיות למארחת, שקטעה רצף של ארבעה משחקי בית ללא ניצחון. יאסין באמו, שמקפיד לכבוש כל עונה נגד קון ולפני שנה כבש במגרשה צמד, שחזר את ההישג עם צמד שני בקריירה בדקות 31 ו-57. אלא שאיבן סנטיני בפנדל (35) והבלם דמיאן דה סילבה בנגיחה נהדרת (52) דאגו לשוויון, לפני שדה סילבה השלים צמד משלו עם נגיחה מקרוב אחרי עוד קרן בדקה ה-80. נאנט החמישית עם ניצחון בודד בחמישה משחקים.

ראן - גנגאן 1:0

הקבוצה של אנטואן קומבוארה השלימה דאבל עונתי על יריבתה האזורית בחבל בריטני, במשחק בו ניסתה לחלץ תיקו מאופס. בדקה ה-92, בזמן שמרבית שחקני ראן היו ברחבת גנגאן בכדור קרן, האורחים יצאו למתפרצת עם כדור ארוך של לודוביק בלאס לעבר המחליף ייני אנגבקוטו, שמזווית קשה בצד ימין הקפיץ כדור נהדר מעל תומאש קובק והכריע עם שער ליגה ראשון שלו במדי גנגאן, אחרי שכבש כבר בגביע נגד פריס סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully