וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: 2:2 מהנה בין מארסיי למונאקו, ליון הפסידה 3:1 בבורדו

השנייה בטבלה הפסידה במפתיע לקבוצה החדשה של גוסטבו פוייט, אבל שתי המתחרות שלה לא ניצלו זאת כדי לעקוף אותה. עדיל ראמי כבש לעיני בת הזוג פמלה אנדרסון, פאביניו עם שער הפרידה?

פמלה אנדרסון במשחק של בן זוגה עדיל ראמי, מארסיי מול מונאקו. רויטרס
יש גם תמונה למזכרת. פמלה אנדרסון בסטאד ולודרום/רויטרס

מארסיי ומונאקו נפגשו הערב (ראשון) למשחק צמרת חם ונפרדו ב-2:2, לשמחתה של המדורגת שנייה ליון, שנותרה במקומה למרות הפסד מפתיע 3:1 לבורדו. ליל השיגה 1:2 דרמטי בקרב התחתית מול שטרסבורג.

שחקני מונאקו חוגגים עם קייטה באלדה (במרכז). רויטרס
כבש ראשון לזכות מונאקו. באלדה קייטה/רויטרס

מארסיי - מונאקו 2:2

גם פמלה אנדרסון נהנתה ממשחק צמרת מלהיב בסטאד ולודרום, אך בסיומו אף אחת מהשתיים לא ניצלה את ההפסד של ליון כדי לתפוס את המקום השני. קייטה באלדה העלה את האלופה ליתרון בדקה הרביעית, אבל בן זוגה של כוכבת משמר המפרץ, עדיל ראמי, נגח את השוויון בחלוף שלוש דקות ושימח את הגברת ביציע הכבוד. הקצב הנהדר נמשך ובדקה ה-47 השיגה מארסיי את המהפך עם שער של ואלר ז'רמן, שדחק מקרוב ולא חגג נגד הקבוצה עמה הוא מזוהה. למרות זאת, היתרון לא החזיק זמן רב ופאביניו, אולי במשחקו האחרון במדי מונאקו אחרי שהצהיר כי הוא רוצה אתגר חדש, פרץ בין בלמי מארסיי והשווה בדקה ה-51. מארסיי שלישית עם 48 נקודות, בדיוק כמו ליון השנייה ועם נקודה יותר ממונאקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עדיל ראמי שחקן מארסיי. רויטרס
דאג לשוויון מהיר. עדיל ראמי/רויטרס

בורדו - ליון 1:3

איזו בכורה מוצלחת לגוסטבו פוייט. המאמן החדש של בורדו עמד לראשונה על הקווים וראה את קבוצתו קוטעת רצף של שלושה הפסדים ביתיים ועוצרת את ליון שהשיגה 19 נקודות מ-21 האחרונות. ניקולא דה פרוויל כבש מחזור שני ברציפות אחרי הכנה של סולי מייטה בדקה ה-22, ואחרי חמש דקות מלקום הברזילאי ביצע התחזות מביכה ברחבה ואיכשהו קיבל על זה שריקה. הקשר שמבוקש בפרמיירליג דייק מהנקודה הלבנה והעלה את בורדו ל-0:2. מרסלו צימק בנגיחה בדקה ה-44, אך בחלוף דקה קיבלה בורדו עוד פנדל וגאטן לאבורד בעט פנימה. אוטאביו הורחק משורות המארחת, אך חבריו שמרו על התוצאה והתקדמו למקום התשיעי.

משחק נוסף:

ליל - שטרסבורג 1:2
לליל: אנואר אל גאזי (76), אדגר לה (90). לשטרסבורג: אידריס סעדי (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully