וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: ז'אורז'יניו ועזרא התאמנו, קוגבניה בחוד המארחת

שחקן הכנף התאושש ממחלה ואם יהיה כשיר הוא צפוי לפתוח לצד וארן ושכטר, קריאף בקישור. דראפיץ': "לא רוצה לראות את הטעויות הטיפשיות בהגנה". קוגבניה צפוי לפתוח (שני, 21:00, ספורט 5)

מחזור 20הסתיים29/01/2018
מכבי נתניה
  • לוי (6)
  • הובאך (33)
1:2
  • (89) וארן
בית"ר ירושלים

מכבי נתניה:

"לא רוצה לראות את הטעויות הטיפשיות שלנו בהגנה. בואו נחזור לכדורגל ששיחקנו בתחילת העונה", זו תמצית דבריו של מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ' באסיפה שערך לקראת המשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים. דראפיץ' יחסר את לאנדרו ריביירו ואלחסן קייטה הפצועים בחלק הקדמי, כך שדידייה קוגבניה צפוי לפתוח כחלוץ. גם ברנקו ורגוץ' ייעדר בשל פציעה. עדיין לא ברור אם עלי מוחמד יחזור לסגל. עדי קונסטנטינוס ובן צעירי שקיבלו הודעה כי הם רשאים לחפש קבוצה אחרת, לא יהיו בסגל.

בית"ר ירושלים:

חן עזרא וז'אורז'יניו ערכו הבוקר (ראשון) אימון מלא. עזרא התאושש ממחלה ממנה סבל בימים האחרונים, והוא יהיה כשיר הוא יפתח מול נתניה בחוליית ההתקפה, לצד איתי שכטר ואנתוני וארן. לעומתו, ז'אורז'יניו עדיין סובל מכאבים בקרסול, זכר לפגיעה של חאלד חלאיילה, שגרמה להחלפתו מול בני סכנין במחזור הקודם. אופיר קריאף צפוי להצטרף לקלאודמיר ולאריק סאבו בשלישיית הקישור.

שחקן בית"ר ירושלים אופיר קריאף. ברני ארדוב
הפעם יפתח בהרכב. אופיר קריאף/ברני ארדוב

טריוויה

* בית"ר ירושלים לא הצליחה לכבוש בשלושת המשחקים האחרונים בהם התארחה אצל מכבי נתניה, ולמעשה ניצחה שם רק פעם אחת בעשור האחרון - 2:3 בדצמבר 2012, אז ערן לוי היה בין הכובשים שלה.

* מכבי נתניה ללא ניצחון בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, כאשר שני משחקי הבית האחרונים הסתיימו ב-2:2 והפכו אותה למלכת התיקו של הליגה (שמונה משחקים ללא הכרעה).

* זהו מפגש בין שתי הקבוצות אשר במשחקים שלהן נכבשים הכי הרבה שערים: 70 במשחקים של בית"ר ו-56 במשחקים של נתניה.

* בית"ר ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגת העל שכבשה בכל מחזור העונה. הרצף שלה, שהחל עוד בעונה שעברה, עומד כבר על 25 משחקים עם שער זכות (שיא מועדון).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבי הקבוצות

שופט: אלי חכמון
אצטדיון: נתניה
קהל: 10500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully