וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב מאס: "אני מרגיש פה כמו ברכבת הרים", פרד רוטן יוצג ב-18:00

24.1.2018 / 23:10

המאמן החדש של מכבי חיפה חתם ויעמוד על הקווים נגד מכבי פתח תקוה בשבת, העוזר בירך: "תפיסת העולם שלו מתאימה למועדון". על קהת: "אמרתי לו שיסבול את הכאב כמו גבר, ואז הוא כבש"

צילום וידאו: יוסי ציפקיס, קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

עידן פרד רוטן במכבי חיפה החל הערב (רביעי) עם חגיגה גדולה והעפלה לרבע הגמר גביע המדינה, אחרי 0:3 נפלא על מכבי תל אביב. ההולנדי בן ה-55 עוד לא היה על הקווים, ורק צפה מהמשחק מהיציע, אחרי שנחת רק שעות ספורות לפני שריקת הפתיחה בישראל. לאחר המשחק הודיעה הקבוצה שרוטן יוצג מחר באופן רשמי בשעה 18:00 אחרי שחתם לשנה וחצי ויעמוד על הקווים כבר נגד מכבי פתח תקוה בשבת. הירוקים חגגו בסיום כפי שלא חגגו כבר תקופה ארוכה, ויכול להיות שהניצחון הזה יוציא אותם לדרך חדשה בעונה מסויטת.

רוב מאס, שעמד על הקווים בפעם האחרונה לפני שיפנה את מקומו לרוטן, וישמש כעוזרו, אמר בסיום: "אני מאוד גאה בקבוצה. ביקשתי מהשחקנים להגיע למשחק כמו גברים, והם עשו את זה. היינו מאוד מאורגנים גם במחצית הראשונה, והמשכנו כך בשנייה. היה לנו גם מזל. אמרתי לקהת שהוא יכול לסבול מחר, אבל עכשיו שיסבול את הכאב כמו גבר, ואז הוא כבש. אני מרגיש פה כמו ברכבת הרים, יש פה הרבה רגשות. כולם ראו שהשחקנים עבדו קשה, ואני משוכנע שהאווירה תשתנה. זה מועדון גדול, אני אוהב אותו. מכבי חיפה רוצה לשחק כדורגל של שליטה וטוב שרוטן הגיע, עם תפיסת עולם דומה".

עוד בנושא

גביע המדינה: מכבי חיפה ברבע הגמר אחרי 0:3 גדול על מכבי תל אביב
דסה צפוי להחמיץ את באר שבע, קרויף: "קריאת השכמה כואבת מאוד"
דוס סנטוס צפוי לעמוד לדין, גורם באיגוד: "בושה שהשופטים לא ראו"

פרד רוטן מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עידן חדש בכרמל? פרד רוטן באצטדיון/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully