וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיארטנסון: "דוס סנטוס דרך עליי בכוונה, אני מקווה שיטפלו בו"

24.1.2018 / 22:55

חלוצה של מכבי תל אביב כעס לאחר הדריכה הגסה מצד בלם מכבי חיפה, שהגיב: "זה לא היה מכוון, חבל שמאשימים אותי". מבוכה גדולה באיגוד השופטים: "בושה שלא הרחיקו את דוס סנטוס"

וידאר קיארטנסון שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
זועם, ובצדק. וידאר קיארטנסון/אדריאן הרבשטיין

מבוכה גדולה באיגוד השופטים נוכח חוסר היכולת של אלי חכמון והצוות שלו לראות את העבירה המכוערת שביצע הערב (רביעי) אליסון דוס סנטוס על וידאר קיארטנסון בניצחונה של מכבי חיפה 0:3 על מכבי תל אביב. החלוץ האיסלנדי אמר לאחר מכן: "דוס סנטוס דרך עליי בכוונה, אני מקווה שיטפלו בו".

בלם מכבי חיפה דרך על חזהו של חלוץ מכבי תל אביב בדקות הסיום של משחק שמינית גמר גביע המדינה, ללא כל תגובה מצד חכמון, עוזר השופט שעמד בקרבתו או שופט הרחבה לירן ליאני. "בושה שלא הרחיקו את דוס סנטוס, זה פשוט נורא", אמר הערב גורם באיגוד השופטים. "ממש בושה שהשופטים לא ראו את זה. בדיחה".

דוס סנטוס ככל הנראה יועמד לדין על ידי תובע ההתאחדות לכדורגל בעקבות העבירה הגסה שביצע, ואם כך יהיה הוא גם צפוי לקבל עונש הרחקה מכמה משחקים. הבלם הגיב באמצעות האתר הרשמי של מכבי חיפה וטען: "זה היה מאבק על כדור, קיארטנסון נפל, רצתי לכדור ולצערי פגעתי בו. זה לא היה בכוונה וחבל מאוד שמנסים להאשים אותי בזה".

עוד בנושא:
מכבי חיפה עלתה לרבע גמר הגביע עם 0:3 מרשים על מכבי תל אביב
פרד רוטן יוצג במסיבת עיתונאים בחמישי, יעמוד על הקווים כבר בשבת
אלי דסה צפוי להחמיץ את באר שבע, קרויף: "קריאת השכמה כואבת מאוד"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully