וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסה צפוי להחמיץ את באר שבע, קרויף: "קריאת השכמה כואבת מאוד"

24.1.2018 / 23:00

המגן הימני מתח את שריר הירך האחורי והוחלף בהפסד בחיפה, וככל הנראה לא יהיה כשיר למשחק בעוד שבוע וחצי. מאמן הצהובים: "הרבה שחקנים לא הגיעו למשחק, טעינו והיה ברור שנשלם על זה"

שחקן מכבי תל אביב אלי דסה. אדריאן הרבשטיין
לא נעים. אלי דסה/אדריאן הרבשטיין

אחרי שלוש עונות רצופות בהן העפילה לגמר גביע המדינה, הערב (רביעי) מכבי תל אביב הודחה מהמפעל כבר בשלב שמינית הגמר, אחרי הפסד מפתיע מאוד 3:0 למכבי חיפה. תשעה ימים בלבד אחרי שניצחו את הירוקים בליגה, השחקנים של ג'ורדי קרויף הרבו לטעות, בעיקר בחלק האחורי, ונענשו בהפסד הראשון שלהם אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. מעבר להדחה, מכבי תל אביב קיבלה חדשות רעות נוספות, כאשר אלי דסה נפצע, והוא צפוי להחמיץ את המשחק החשוב מול הפועל באר שבע בעוד שבוע וחצי.

המגן הימני מתח את שריר הירך האחורי והוחלף עוד לפני סיום המחצית הראשונה. רק באחרונה נכנס דסה לתקופת מנוחה קצרה מחשש לעומס על שריריו. כזכור, בתחילת דצבר חזר דסה לסגל מכבי תל אביב אחרי היעדרות בת ארבעה חודשים וחצי, והיה אחד הגורמים לדהירה של הצהובים אל המקום הראשון בליגת העל. כעת הוא צפוי להיעדר מהמשחק החשוב כל כך של הצהובים ב-4 בפברואר.

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "במחצית השנייה הם היו טובים יותר, לא הייתה לנו תעוזה לשחק כמו שצריך מאחור. מכבי חיפה קבוצת מתפרצות מצוינת, כשאתה מפקיר מולה מאחור, אתה עלול לשלם ביוקר וזה מה שקרה היום. אני מאוכזב מאוד שהודחנו מהגביע אחרי שלושה משחקי גמר ברציפות. ידענו שיהיה משחק קשה, במיוחד אחרי שניצחנו אותם בליגה. היו הרבה שחקנים שלנו שלא הגיעו למשחק היום. ביצענו טעויות שהיה ברור שנשלם עליהן. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה ולשכוח מהר מהמשחק הזה. זו קריאת השכמה כואבת מאוד. אנחנו מחוץ לגביע. חיפה הייתה מוכנה, שיחקה טוב. היה ברור שהקבוצה שתכבוש את השער הראשון תהיה בעלת סיכויים גבוהים יותר לנצח. היא קבוצה טובה במתפרצות וכשאתה משחק מולה פתוח, אתה תשלם".

עוד בנושא

גביע המדינה: מכבי חיפה ברבע הגמר אחרי 0:3 גדול על מכבי תל אביב
דוס סנטוס צפוי לעמוד לדין, גורם באיגוד: "בושה שהשופטים לא ראו"
רוב מאס: "אני מרגיש פה כמו ברכבת הרים", פרד רוטן צפה מהיציע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully