וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:1 בין אינטר ורומא, נאפולי הגדילה את הפער בפסגה

אל שעראווי (31) כבש ראשון, וסינו השווה (86). מרטנס (65) שבר בצורת והעניק למוליכה 0:1 על אטאלנטה, בדרך לפער של 4 מיובה. חמישייה ללאציו, ניצחון למילאן, שלושער לקוואליארלה

שחקני נאפולי חוגגים. רויטרס
הבטיחו עוד שבוע בפסגה. שחקני נאפולי חוגגים/רויטרס

המחזור ה-21 בליגה האיטלקית יצא לדרך היום (ראשון) ובמשחק הראשון נאפולי הצליחה לנצח 0:1 את אטאלנטה בחוץ ולהגדיל את יתרונה בפסגה על השנייה יובנטוס לארבע נקודות, לפחות באופן זמני עד שיובה תשחק מחר בביתה, יום שני, נגד גנואה לאציו הביסה 1:5 את קייבו ופאביו קוואליארלה כיכב עם שלושער ב-1:3 של סמפדוריה על פיורנטינה. מילאן ניצחה 1:2 את קליארי בחוץ ואינטר חילצה 1:1 ביתי מרומא.

seperator

אטאלנטה - נאפולי 1:0

במשחק המוקדם, האורחים יצאו למשחק חוץ לא פשוט, מול הקבוצה שהדיחה אותם מהגביע וגם ניצחה אותם פעמיים בעונה שעברה, והצליחו להשיג ניצחון ליגה חמישי ברציפות. דריס מרטנס קטע בצורת של כשלושה חודשים בליגה, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-65 והעלה את יתרונה של נאפולי בפסגה על פני השנייה יובנטוס לארבע נקודות. האלופה תפגוש מחר את גנואה ותנסה לא למעוד כדי שלא יווצר פער בינם לבין הנאפוליטנים, שנראים פשוט נהדר ומקווים להמשיך בכושר המעולה שלהם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן נאפולי, דריס מרטנס. רויטרס
חיכה הרבה זמן לשער הזה. דריס מרטנס/רויטרס

אינטר - רומא 1:1

תוצאת תיקו שלישית ברציפות לנראזורי, שרושמים משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות אך הערב, בניגוד למשחקים עברו, הם יכולים להיות מרוצים, שכן זה כמעט נגמר בהפסד נוסף. סטפן אל שעראווי העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-31, אחרי כדור ארוך של השוער אליסון, אולם מטיאס וסינו דאג לחלק את הנקודות עם נגיחה מקרוב בדקה ה-86. גם רומא ממשיכה בתקופה הרעה שלה, עם משחק חמישי רצוף ללא ניצחון בכל המסגרות.

שחקן רומא קווין סטרוטמן מול שחקן אינטר מירנדה. רויטרס
חלוקת נקודות. מירנדה מול סטרוטמן/רויטרס

קליארי - מילאן 2:1

לראשונה מאז ספטמבר, הרוסונרי הצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים בסרייה A ועלו למקום השביעי. ניקולו בארלה, הקשר המבוקש של הנבחרת הצעירה, הפתיע את ג'אנלואיג'י דונארומה בדקה השמינית עם בעיטה שטוחה מצד שמאל, אבל פרנק קסייה, שהגיע בקיץ מאטאלנטה למילאן ולא הרשים בחלקה הראשון של העונה, השווה בפנדל בדקה ה-36 והשלים צמד בחלוף שש דקות אחרי הכנה של ניקולה קאליניץ' בתוך הרחבה. צמד ראשון של קסייה מאז אוגוסט 2016, במשחק הבכורה שלו בליגה נגד לאציו. ריקרדו רודריגס השאיר את מילאן ב-10 שחקנים עם צהוב שני בדקה ה-80, אבל קליארי לא ניצלה את היתרון המספרי וסיימה גם היא עם 10, אחרי שבארלה הורחק שתי דקות לסיום.

לאציו - קייבו 1:5

למרות פציעה מוקדמת של מלך שעריה צ'ירו אימובילה, שעוד סחב עד לדקה ה-35 לפני שהוחלף, לאציו השיגה שלוש נקודות קלות עם חמישייה שנייה ברציפות וסופרת חמישה משחקי ליגה ללא הפסד. לואיס אלברטו הספרדי נעזר ברגל של שחקן אורח כדי לכבוש בדקה ה-23, אבל מנואל פוצ'ארלי השווה עם ביצוע נהדר ברחבה אחרי שתי דקות. השוויון של קייבו החזיק מעמד רק עד לדקה ה-31, אז סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' המצוין בעט כדור שטוח אל הרשת. הסרבי השלים בדקה ה-68 צמד שני העונה והעלה את מאזנו לשבעה שערי ליגה (שיא קריירה). הבלם בסטוס סובב אל הרשת בדקה ה-83 ואפילו נאני הנשכח עלה כמחליף וירה פנימה בדקה ה-86.

שחקני לאציו מברכים את סרגיי מילינקוביץ' סאביץ' (במרכז). GettyImages
קיבל ברכות מהחברים. סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'/GettyImages

סמפדוריה - פיורנטינה 1:3

איזו הצגה של פאביו קוואליארלה, שבגיל 34 קבע שיא קריירה והגיע לראשונה ל-14 שערי ליגה בעונה אחת. הסקורר של סמפדוריה נהנה משיתוף פעולה פורה עם האורוגוואי גסטון ראמירס, שמצא אותו ברחבה בדקה ה-30, שלח אותו במסירה חכמה בדקה ה-60 והכין לו גם את השלישי בדקה ה-68. שלושער של קוואליארלה, הראשון שלו בליגה מאז עשה זאת במדי טורינו ונגד סמפדוריה בפברואר 2015, וכאמור שלושה בישולים של ראמירס. המחליף הקולומביאני קרלוס סאנצ'ס צימק בנגיחה מקרוב בדקה ה-80.

פאביו קוואליארלה שחקן סמפדוריה. GettyImages
משתבח כמו יין. פאביו קוואליארלה/GettyImages

משחקים נוספים

אודינזה - ספאל 1:1
לאודינזה: סמיר (11). לספאל: סרג'יו פלוקארי (49)

ססואולו - טורינו 1:1
לססואולו: דומניקו ברארדי (54). לטורינו: ג'ואל אובי (26)

בולוניה - בנבנטו 0:3
לבולוניה: מתיאה דסטרו (35), סבסטיאן דה מאיו (73), בלרים דז'מאילי (88)

ורונה - קרוטונה 3:0
לקרוטונה: אנדראה ברבריס (3), אדריאן סטויאן (54), פדריקו ריצ'י (67)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully