וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מרסיאל העניק למנצ'סטר יונייטד ניצחון דחוק, רביעייה לארסנל

הצרפתי כבש מחזור שלישי ברציפות וקבע 0:1 בברנלי, המדורגת שנייה ללא ספיגה כבר 504 דקות. התותחנים הביסו 1:4 את קריסטל פאלאס, 0:4 לצ'לסי על ברייטון של חמד (68 דקות) וכיאל (22)

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
התנפלו מהרגע הראשון. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

המחזור ה-24 בליגה האנגלית יצא היום (שבת) לדרך עם 0:4 קליל של צ'לסי השלישית על ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל. מנצ'סטר יונייטד שמרה על המקום השני עם 0:1 קטן בברנלי, בעוד ארסנל כבשה רביעייה כבר אחרי 22 דקות ב-1:4 הביתי על קריסטל פאלאס. תיאו וולקוט בישל בבכורה במדי אברטון, שסיימה ב-1:1 מול ווסט ברומיץ'.

תומר חמד שחקן ברייטון. רויטרס
היה כל כך קרוב לשער. תומר חמד/רויטרס

ברייטון - צ'לסי 4:0

אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות בכל המסגרות, צ'לסי הסתערה על ברייטון ועשתה סוף לאיקסים עם רביעייה קלילה. תומר חמד פתח בהרכב המארחת והיה קרוב מאוד לשער בדקה ה-30, אך ווילי קבאז'רו עצר אותו בצורה נהדרת וזה קרה כשקבוצתו כבר הייתה בפיגור שני שערים. אדן הזאר (3) והברזילאי וויליאן במהלך קבוצתי מבריק (6) סידרו לאנטוניו קונטה משחק קל, לפני שהזאר השלים צמד (77) וגם ויקטור מוזס (89) הצטרף לחגיגה עם שער בכורה. חמד הוחלף בדקה ה-68, בירם כיאל נכנס במקביל.

דקה 3: גול! האלופה עלתה ליתרון מהיר. מוזס העביר כדור רוחב מצד ימין, סטיבנס הרחיק ישירות לרגליו של הזאר, שירה מ-10 מטרים את השביעי שלו העונה בליגה. 0:1 לצ'לסי.

דקה 6: גול! איזה מהלך פנטסטי של צ'לסי. וויליאן התחיל את ההתקפה והחליף מסירות עם הזאר ובטשואיי. שני הבלגים ביצעו עקבים רצופים והברזילאי שהחל את המהלך סיים אותו עם טיל לרשת מ-16 מטרים. 0:2 גדול של צ'לסי.

דקה 16: קבאז'רו טעה וגם הכשיל את שלוטו בניסיון להגיע לכדור, אך השופט לא נתן לברייטון פנדל ובהמשך המהלך חמד פספס כדור שחלף מעט מעל ראשו.

דקה 30: כמה קרוב לשער של חמד. גרוס הגביה נהדר מצד ימין והחלוץ הישראלי נגח היטב מחמישה מטרים, אבל קבאז'רו שלח יד נגד כיוון התנועה שלו ומנע שער.

דקה 51: ברייטון שוב קרובה לשער מצמק, אך הנגיחה של פרופר ההולנדי נעצרה בקורה.

דקה 59: הפעם קורה בצד השני, כשוויליאן סובב כדור חופשי שלשמחתו של ריאן פגש רק את העמוד.

דקה 68: חילוף כפול בברייטון: חמד פינה מקום למארי, כיאל החליף את גרוס.

דקה 77: גול! איזה בור בהגנת ברייטון. הזאר התנהל באין מפריע, נכנס לרחבה מצד שמאל והמארחים פשוט פינו לו את הדרך, עד שבעט ברגל ימין אל הרשת והשלים צמד. 0:3 קל לצ'לסי.

דקה 89: גול! הרביעי של האלופה. מוסונדה המחליף שלח כדור ארוך לעבר המגן הימני מוזס, שהשתלט מצוין והבקיע את הראשון שלו העונה בליגה. 0:4 לצ'לסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אדן הזאר שחקן צ'לסי כובש מול ברייטון. רויטרס
קיבל מסירה מההגנה ובעט פנימה. אדן הזאר עם הראשון/רויטרס

ברנלי - מנצ'סטר יונייטד 1:0

השדים האדומים שומרים על רשת נקייה כבר 504 דקות (ארבעה מחזורי ליגה ועוד משחק גביע) מאז השער של סטיבן דפור מברנלי ב-2:2 בין הקבוצות לפני כשלושה שבועות. המארחת השיגה מאז רק עוד נקודה והמשיכה את הדעיכה שלה עם הפסד שלישי ברציפות. אנתוני מרסיאל קיבל כדור נהדר מרומלו לוקאקו והכריע את המשחק בדקה ה-54 עם שערו התשיעי העונה בפרמיירליג. לראשונה מאז הגיע ליונייטד, מרסיאל כובש בשלושה משחקי ליגה רצופים.

אנתוני מרסיאל שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כובש שלושה מחזורים ברציפות, לראשונה במדי יונייטד. אנתוני מרסיאל/רויטרס

ארסנל - קריסטל פאלאס 1:4

אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות ובצל עסקת אלכסיס סאנצ'ס המתקרבת לסיום, התותחנים הוציאו עצבים על הקבוצה של רוי הודג'סון וסגרו עניין תוך 22 דקות. המגן הספרדי נאצ'ו מונריאל עמד במוקד עם שער בנגיחה בדקה השישית אחרי קרן של גרניט ג'אקה ועוד שני בישולים מהירים לאלכס איוובי (10) ולורן קוסיילני (13). אלכסנדר לקאזט כבש לראשונה אחרי חודש וחצי והשלים 0:4 בדקה ה-22, עם השער ה-500 שמבקיע שחקן צרפתי בפרמיירליג. קריסטל פאלאס רק צימקה בדקה ה-78 עם שער יפה מהאוויר של לוקה מיליבוייביץ'.

נאצ'ו מונריאל שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
ארסנל הוציאה עצבים. נאצ'ו מונריאל/רויטרס

משחקים נוספים

אברטון - ווסט ברומיץ' 1:1
לאברטון: עומאר ניאס (70). לווסט ברומיץ': ג'יי רודריגז (7)

לסטר סיטי - ווטפורד 0:2
ללסטר: ג'יימי ורדי (39), ריאד מחרז (90)

סטוק סיטי - האדרספילד 0:2
לסטוק: ג'ו אלן (53), מאמה בירם דיוף (69)

ווסטהאם - בורנמות' 1:1
לווסטהאם: חאבייר הרננדס (73). לבורנמות': ריאן פרייזר (71)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully