וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: צ'לסי ניצחה את נוריץ' בדו-קרב פנדלים

הבלוז המשיכו בתקופה החלשה שלהם, נראו רע וכמעט הודחו, לפני שניצחו 3:5 מהנקודה הלבנה אחרי 1:1 בתום 120 דקות. פדרו ומוראטה הורחקו בהארכה. וויגאן היממה את בורנומת' עם 0:3 אדיר

שחקני צ'לסי חוגגים. רויטרס
כמה שזה היה קשה. שחקני צ'לסי חוגגים/רויטרס

הסיבוב השלישי בגביע האנגלי הגיע הלילה (רביעי) לסיומו עם דרמת ענק, כשצ'לסי נזקקה לדו-קרב פנדלים כדי להכניע את נוריץ' מהצ'מפיונשיפ. עוד קודם לכן נרשמה הפתעה גדולה, כשוויגאן דרסה את בורנמות' עם 0:3 מהדהד.

שוער צ'לסי ווילי קבאז'רו עם אדן הזאר. GettyImages
גיבור הערב. קבאז'רו עם הזאר/GettyImages

צ'לסי - נוריץ' 3:5 (בפנדלים, אחרי 1:1 בתום 120 דקות)

לאחר שהמשחק הראשון הסתיים ב-0:0, כבר ראה אנטוניו קונטה כיצד התקופה האיומה של שחקניו נמשכת, כיצד הוא מודח כבר בסיבוב השלישי על ידי המדורגת 13 בצ'מפיונשיפ. בסופו של דבר, ניצל בעור שיניו מהנקודה הלבנה, אך היכולת של האלופה ממשיכה להדאיג.

הבלוז פתחו רע, מיעטו לסכן את השער אך מצאו בסופו של דבר את הרשת בדקה ה-55, כשמישי בטשואי הגיע ראשון לכדור רוחב של קנדי מאגף שמאל, ודחק מקרוב פנימה. האורחת חיכתה עד הדקה ה-94 כדי לשלוח את המשחק להארכה, כשג'מאל לואיס נגח נהדר לחיבורים והימם את סטמפורד ברידג'. בדקה ה-117 הורחק פדרו עם כרטיס צהוב שני, ובדקה ה-120 הצטרף אליו אלברו מוראטה, שהתחזה ברחבה.

הקבוצות הלכו לדו-קרב פנדלים. שם, הדף ווילי קבאז'רו את הבעיטה של נלסון אוליביירה, וויליאן, דויד לואיז, ססאר אספיליקואטה, אנגולו קאנטה ואדן הזאר כבשו, והבלוז ניצלו ויפגשו בסיבוב הרביעי את ניוקאסל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שחקני נוריץ' חוגגים. רויטרס
יישארו עם המחמאות. שחקני נוריץ' חוגגים/רויטרס

וויגאן - בורנמות' 0:3

הפתעה גדולה ב-DW סטדיום, שם מוליכת הליגה השלישית רמסה את הבחורים של אדי האו בדרך לסיבוב הרביעי. גם במפגש הראשון בין השתיים וויגאן הוכיחה שהיא לא מתכוונת להיכנע בקלות, וכבר הייתה בדרך לניצחון חוץ גדול, אך סטיב קוק כבש בתוספת הזמן וכפה עליה משחק חוזר. אז וויגאן הגיעה למשחק החוזר באותה הגישה בדיוק, וסאם מורסי העלה אותה ליתרון כבר בדקה התשיעית. ההלם של בורנמות', שהגיעה אחרי ניצחון גדול על ארסנל בליגה, גבר תוך דקות ספורות במחצית השנייה. דן בורן (73) הכפיל את היתרון של המארחת שתי דקות בלבד לאחר שעלה מהספסל וקאלום אלדר (76) חתם את התוצאה המדהימה. האורחים ייאלצו להתמקד מעתה במאבקיהם בליגה.

משחק נוסף:

סוונסי - וולבס 1:2
לסוונסי: ג'ורדן איוו (11), ווילפריד בוני (69). לוולבס: דיוגו ז'וטה (66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully