וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: מנצ'סטר סיטי ויתרה על אלכסיס סאנצ'ס, צ'לסי הצטרפה למירוץ

באנגליה טוענים כי פפ גווארדיולה שוחח עם יושב ראש המוליכה והשניים הסכימו ש-35 מיליון ליש"ט זה סכום גבוה מדי עבור שחקן שיהיה חופשי בקיץ. הבלוז גם מעוניינים באלכסיס

one

בווידאו: תקציר ה-2:4 של ברצלונה מול ריאל סוסיאדד

עוד התפתחות בפרשת המעבר של אלכסיס סאנצ'ס. היום (שני) מדווח באנגליה שמנצ'סטר סיטי יורדת מהצ'יליאני של ארסנל בשל העלות הגבוהה של העסקה. על פי הדיווח, הסיטיזנס יצטרכו לשלם למעלה מ-60 מיליון ליש"ט על מנת לרכוש את אלכסיס. לאחר שמאמן סיטי פפ גווארדיולה שוחח עם יושב ראש המועדון חלדון אל מובראק, השניים הסכימו שזה מחיר גבוה מדי עבור שחקן שאפשר לצרף בקיץ ללא עלות.

כמו כן, בסקיי מדווח שאלכסיס יידע גורמים באצטדיון איתיחד כי סיטי היא היעד המועדף עליו, אבל העסקה עצמה תוכננה לקיץ הקרוב. סיטי קיבלה בשורה רעה עם הפציעה של גבריאל ז'סוס ולכן היא בלחץ לצרף אופציה התקפית אחרת בתקופה הקרובה. עם זאת, במועדון חוששים שצירוף שחקן נוסף יפגע באיזון בחלק הקדמי של המוליכה. פפ גווארדיולה עדיין מעוניין לצרף גם שחקן הגנה בחלון ההעברות וכנראה שג'וני אוואנס יהיה זה שיצורף.

מי שנכנסה למירוץ אחרי אלכסיס עכשיו היא צ'לסי, שתהיה מוכנה לשלם יותר מ-35 מיליון ליש"ט תמורת שחקן נבחרת צ'ילה. עם זאת, נראה שאלכסיס יעדיף את ההצעה מאולד טראפורד, שעומדת על פי הדיווחים על 400 אלף ליש"ט לשבוע. זה סכום גבוה בהרבה מ-275 אלף ליש"ט שסיטי מוכנה להציע לסאנצ'ס בקיץ הקרוב. גם יונייטד תהיה מוכנה לשלם 30 מיליון ליש"ט ולצרף את הנריך מחיטריאן לעסקה בעסקה ששוויה יעמוד על למעלה מ-60 מיליון ליש"ט.

אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
בדרך למנצ'סטר יונייטד? צ'לסי? סיטי? אלכסיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully