וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אנורתוזיס של לוי והרוש פספסה הזדמנות לעלות לפסגה

קבוצתם של המאמן והשוער (90 דקות טובות) הישראלים נפרדה ב-1:1 מאפולון ואיבדה שתי נקודות חשובות בצמרת הצפופה בקפריסין. 54 דקות לעומרי אלטמן בהפסד פנאתינייקוס בליגה היוונית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצמרת רותחת. רוני לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אנורתוזיס פמגוסטה פספסה הערב (ראשון) הזדמנות להיצמד לפסגת הליגה הקפריסאית, כאשר נפרדה ב-1:1 מאפולון לימאסול, חברתה לצמרת הצפופה. קבוצתו של רוני לוי ואריאל הרוש (90 דקות בין הקורות) הגיעה אחרי ניצחון גדול במחזור הקודם על המוליכה א.א.ק לרנקה וגם עלתה ליתרון מנגיחה של דוגלאו הברזילאי (12) אחרי קרן של רובן ראיוס, אך ספגה את השוויון בדקה ה-60 מרגלו של פוטיס פאפוליס. הרוש סיפק מספר הצלות וקיבל מחמאות בסיום המשחק מהתקשורת המקומית. בעקבות התוצאה, אנורתוזיס נותרה במקום השלישי עם 41 נקודות אחרי 20 משחקים, בעוד אפולון מדורגת רביעית עם נקודה פחות, אך גם עם שני משחקים חסרים. גם לשנייה בטבלה, אפואל ניקוסיה, 18 משחקים בלבד באמתחתה ו-42 נקודות, אחת פחות מלרנקה (ששיחקה 20 משחקים).

* עומרי אלטמן שיחק 54 דקות בהפסד של פנאתינייקוס 3:2לבאדיאקוס. המשחק נפתח אתמול והופסק בדקה ה-10 במצב של 0:0 בשל גשמים קשים, והערב נמשך מאותה הנקודה. הישראלי פתח בהרכב ויצא בפיגור 3:0, ואוסקר היליימרק, שהחליף אותו, בישל שער מצמק. בתוספת הזמן הירוקים כבשו שער נוסף, אך זה היה מאוחר מדי.

עוד בנושא

מרואן קבהא: "אני אחד מהקשרים הטובים בארץ, מי שתיקח אותי תרוויח"
ליגיונרים: אברהם גרנט ונורת'איסט הפסידו 1:0 לאלופת הודו
ערן זהבי מעמיק את קשריו העסקיים בגוואנגז'ו: "כבוד להיחשב לשגריר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully