וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ספגה הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים

האנדלוסים נוצחו 1:0 על ידי אלאבס, שהצליחה לטפס מעל הקו האדום. מאנו גרסיה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-52 והעלה את קבוצתו מעל הקו האדום. אספניול - בילבאו 1:1

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: תקציר ניצחונה של אלאבס על סביליה

המחזור ה-19 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים פרט לזה של ברצלונה ונפתח עם סלטה ויגו שניצחה 0:1 בחוץ את לבנטה, סביליה שוב כשלה כשהפסידה 1:0 לאלאבס ואספניול סיימה ב-1:1 מול אתלטיק בילבאו.

עוד בנושא:
העכבר ששאף: הכירו את ג'רי מינה, בלמה החדש של ברצלונה
זינדין זידאן עצבני: "נמאס לי לשמוע כמה ריאל מדריד לא טובה"

פיונה סיסטו שחקן סלטה ויגו. AP
ניצחון יוקרתי. סיסטו והחברים/AP

לבנטה - סלטה ויגו 1:0

צפו בתקציר

ארבע נקודות הפרידו בין הקבוצות לפני המשחק הזה וסלטה ויגו עשתה את הבריחה שלה מהתחתית עם ניצחון קטן ומתוק. פיונה סיסטו הקיצוני הדני היה חתום על שער הניצחון בתום מהלך קבוצתו כשקיבל כדור מיאגו אספס ובעט לפינה בדקה ה-37. המארחים היו טובים יותר במחצית השנייה ותקפו ללא הרף אבל רובן בלאנקו רשם כמה הצלות גדולות וקוקה בעט לשמיים מחמישה מטרים עמוק בתוספת הזמן.

שחקן סביליה נוליטו. GettyImages
נוליטו וסביליה עם עוד מבוכה/GettyImages

אלאבס - סביליה 0:1

העונה האומללה של האנדלוסים נמשכת והם ספגו הפסד רביעי בחמשת המחזורים האחרונים כשהם מאבדים את המקום החמישי לוויאריאל. השער היחיד במשחק הגיע בדקה ה-52 והיה של מאנו גרסיה אחרי בישול של מוניר. רובן דוארטה השאיר את אלאבס בעשרה שחקנים עם צהוב שני בדקה ה-83, אבל גם זה לא מנע ממנה שלוש נקודות יקרות שהעלו אותה מעל הקו האדום. וינצ'נזו מונטלה הפך למאמן הראשון במילניום הזה שפותח קדנציה בסביליה עם שני הפסדי ליגה.

אספניול - אתלטיק בילבאו 1:1

צפו בתקציר

זה היה המשחק ה-20 בו הבאסקים מנסים לנצח את אספניול בחוץ ולא מצליחים. בפעם האחרונה שזה קרה, בדיוק לפני 20 שנה, בינואר 1998, המאמן קוקו סיגנדה עוד שיחק באתלטיק בילבאו והיה שותף ל-0:1. הפעם הוא ראה את איניאקי וויליאמס מציל נקודה עם נגיחת שוויון בדקה ה-35, שש דקות אחרי שג'רארד מורנו בעט כדור שטוח לרשת של יאגו הררין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully