וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה רשמית על החתמתו של ג'רי מינה: "מזכיר את ליליאן טוראם"

הבלם הקולומביאני בן ה-23 מצטרף מפלמייראס הברזילאית תמורת 11.8 מיליון יורו. סעיף השחרור עומד על סכום של 100 מיליון יורו. פאוסטינו אספרייה: "מינה מהיר ויש לו אופי טוב"

רויטרס

ברצלונה הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של הבלם ג'רי מינה בן ה-23 מפלמייראס הברזילאית. בהודעה רשמית של הקטלאנים נאמר כי סכום העברה עומד על 11.8 מיליון יורו וסעיף השחרור עומד על סכום של 100 מיליון יורו. מינה הקולומביאני יחתום בשורות ברצלונה על חוזה חמש וחצי שנים שיסתיים בקיץ 2023. הבלם יהיה השחקן הקולומביאני הראשון בתולדות ברצלונה.

מינה המתנשא לגובה של 1.95 מטרים החל את הקריירה המקצוענית שלו בקבוצת דפורטיבו פסטו בשנת 2013. שנה לאחר מכן עבר לאינדיפנדיינטה סנטה פה ובשנת 2016 השלים את המעבר מקולומביה לפלמייראס הברזילאית.

שמו של מינה נקשר משך זמן רב עם ברצלונה וכעת המעבר אכן יוצא לפועל. ההודעה על הסיכום עם מינה הגיעה במקביל לדיווחים על כך שהבלם הארגנטיני של הקטלאנים חאבייר מסצ'ראנו עזוב את המועדון ועובר לליגה הסינית.

עוד בנושא
זינדין זידאן: "יש לי חוזה עד 2020, אבל הוא לא אומר כלום"
חלום כחול: אנדראס כריסטנסן עשוי להיות הסמל הגדול הבא של צ'לסי
אנטוניו קונטה: "לא אשכח לעולם את מה שז'וזה מוריניו אמר עליי"

ג'רי מינה, ברצלונה. אתר רשמי
ברצלונה מברכת את ג'רי מינה/אתר רשמי

חלוץ העבר של נבחרת קולומביה פאוסטינו אספרייה התייחס לאיכויות של מינה ואמר: "הוא בשל לעבור לברצלונה. הוא כבר משחק באופן קבוע בנבחרת קולומביה. הוא טוב בהתנהלות עם הכדור והוא טוב גם בכדורי גובה. אין לי ספק שהוא יסתגל מהר. הוא מהיר ויש לו אופי טוב. הוא מזכיר לי את ליליאן טוראם".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

הקרדיט לג'ורדי, הלייזרים של בב"ז, הטריקים של רפואה - האזינו ל-"הפודיום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully