וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "יש לי חוזה עד 2020, אבל הוא לא אומר כלום"

אחרי ה-2:2 עם נומאנסיה שהעלה אותו לרבע גמר גביע המלך, מאמן ריאל מדריד נשאל על עתידו והודה: "קשה לי לחשוב שנתיים-שלוש קדימה, אני יודע איך זה עובד כאן. אני לוקח את זה שנה-שנה"

רויטרס

לאחר שסיימה ב-2:2 עם נומאנסיה אמש (רביעי) ועלתה לרבע גמר גביע המלך עם 2:5 בסיכום המשחקים, עוסקים כעת בריאל מדריד בעתידו של המאמן, זינדין זידאן. במסיבת העיתונאים נשאל הצרפתי על חוזהו, וטען: "יש לי חוזה עד 2020, הוא כבר חתום, אבל כמו שאני תמיד אומר, צריך ללכת משחק-משחק, שנה-שנה. אני נהנה ממה שאני עושה מדי יום אבל לא יכול לחשוב שנתיים-שלוש קדימה, אני יודע איך זה עובד כאן, החוזה בדרך כלל לא אומר שום דבר".

על המשחק עצמו אמר זיזו: "לא קל לשחקנים שמשחקים פחות. סיפקנו משחק טוב, אולי היה חסר לנו קצת גז לקראת הסיום. אני מרוצה ממה שהשחקנם עשו, חבל על השער שספגנו לפני המחצית, וגם בסיום, אבל חוץ מזה היה לנו משחק טוב, ועשינו מה שהיינו צריכים".

זידאן, שביצע 10 שינויים בהשוואה להרכב שסיים ב-2:2 עם סלטה ויגו במשחק הליגה הקודם ושילב לא מעט מחליפים וצעירים, הוסיף: "כולנו רוצים להמשיך קדימה. אני מרוצה מהחשקנים ששיחקו. אנחנו עדיין מנסים להתאושש, והשחקנים שלי רגועים, אין בעיות".

עוד בנושא:

גביע המלך: ריאל מדריד העפילה לשלב רבע הגמר, ויאריאל הודחה

מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן. רויטרס
ריאלי. זידאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully