וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד העפילה לשלב רבע הגמר, ויאריאל הודחה

צמד של לוקאס ואסקס (10, 59) הספיק רק ל-2:2 עם נומנסיה, אך העלה את הבלאנקוס בזכות 2:5 בסיכום. הצהובים ניצחו 1:2 את לגאנס בזכות שערים של ראבה (48) ודניס צ'רישב (89), אבל עפו

שחקני ריאל מדריד לוקאס ואסקס, דני סבאיוס חוגגים. AP
תיקו שכולו ניצחון. לוקאס ואסקס חוגג עם דני סבאיוס/AP

שלב 32 האחרונות בגביע המלך נמשך היום (רביעי) עם שלושה משחקים. ריאל מדריד ניצחה את נומנסיה ועלתה לרבע הגמר, לעומתה ויאריאל ניצחה 1:2 את לגאנס, אבל הודחה בשל שערי חוץ. אלאבס הצליחה לעלות להעפיל אחרי 0:2 ביתי מול פורמנטרה ו-1:5 בסיכום.

ריאל מדריד - נומנסיה 2:2 (2:5 בסיכום)

אחרי התיקו המאכזב עם סלטה ויגו בליגה, הבלאנקוס רצו בעיקר להימנע מבעיות מיותרות בגומלין מול הקבוצה מצמרת ליגת המשנה. כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל וקארים בנזמה נותרו מחוץ לסגל של זינדין זידאן, שהעלה הרכב משני וצעיר. לוקאס ואסקס (10, 59) העלה פעמיים את ריאל ליתרון, אך האורחים חזרו מצמד של המחליף גיירמו (45, 82). בסיום, נומנסיה עם המחמאות, ריאל עם הכרטיס לרבע הגמר.

ויאריאל - לגאנס 1:2 (3:3 בסיכום, לגאנס עלתה בזכות שער חוץ)

הצוללת הצהובה סיימה את דרכה מוקדם מאוד בגביע למרות שהשיגה ניצחון אחרי שני משחקים נטולי ניצחון בכל המסגרות וזאת מכיוון שהפסידה בחוץ 1:0 ללגאנס במשחק הראשון והודחה בשל שער החוץ. נאביל אל זאהר העלה את לגאנס ליתרון בדקה ה-31, שנראה היה כי הוא מבטיח את הכרטיס של קבוצתו לשלב הבא. למרות זאת, ראבה הצעיר הצליח לאזן בדקה ה-48 ודניס צ'רישב השלים את המהפך בדקה ה-89.

משחק נוסף:

אלאבס - פורמנטרה 0:2 (1:5 בסיכום המפגשים)
לאלאבס: ארמדין דמירוביץ' (55), אלפונסו (91).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully