וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אריק סאבו הורחק משני משחקים בשל התקרית בגביע

10.1.2018 / 17:49

הקשר על האירוע בו הורחק על ידי דניאל בר נתן: "אמרתי פאק אוף פעמיים, לא אמרתי זאת לשופט". ייעדר משני משחקים נוספים מעבר לעונש ההרחקה שריצה מול הפועל חיפה: "הערות פוגעניות"

אתר רשמי

קשר בית"ר ירושלים, אריק סאבו, ספג הערב (רביעי) עונש הרחקה של שלושה משחקים מבית הדין, בעקבות התקרית בה הורחק על ידי השופט דניאל בר נתן, במהלך משחק הגביע מול הפועל ראשון לציון בשבוע שעבר. סאבו נעדר כבר מהמשחק מול הפועל חיפה, ונותרו לו שני משחקים לעונש: מול עירוני קרית שמונה ובני סכנין. סאבו הודה בפני בית הדין שקילל: "אמרתי פאק אוף פעמיים, לא אמרתי זאת לשופט. רציתי להגיד שאני מצטער על כך".

בית הדין לא התרשם מההתנצלות ואמר: "איני מקבל את גירסתו כאילו לא השמיע את המילים לכיוונו של השופט ונראה כי כוונו ישירות אליו. אמירות אשר מעבר להיותן פוגעניות, מהוות חוסר אחריות מוחלט בצד הנאשם כלפי קבוצתו".

שחקן בית"ר ירושלים אריק סאבו מורחק. קובי אליהו
ייעדר מול קרית שמונה וסכנין. אריק סאבו/קובי אליהו

ה-0:0 של הפועל באר שבע מול בני יהודה וצמצום הפער בצמרת לנקודה אחת בלבד גרמו להתלהבות גדולה בבית"ר ירושלים. לפני אימון הבוקר של הקבוצה דיברו על כך השחקנים ואמרו: "איזו עונה אפשר לעשות, אפשר ללכת עד הסוף. עם כל מה שעברנו השנה, אנחנו במומנטום הכי טוב בזמן הנכון, חייבים לנצח בקרית שמונה ולהמשיך את זה". לתחושות הללו שותפים גם אלי טביב ואלי אוחנה, ולכן עשויה להיות לכך השפעה על כל נושא החיזוק של הקבוצה.

הקפטן איתי שכטר יוריד מהעומס במהלך השבוע באימונים. החלוץ היה אמור לקבל מנוחה במשחק הגביע בראשון לציון, אך בסופו של דבר בשל הסגל הקצר פתח בהרכב. בבית"ר לא רוצים לקחת סיכון עם החלוץ ואם לא ירגיש רענן עד יום שבת, הוא עשוי שלא לפתוח מול קרית שמונה.

עוד בנושא

אבי נמני: "יוסי בניון לא אמר שהוא רוצה ללכת לאנשהו"
חלוץ לאליפות ב-50 אלף דולר לעונה: הפריחה של אנתוני וארן
בית"ר ירושלים הרשימה עם 0:2 בחוץ על הפועל חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ברני ארדוב
זה אפשרי. שחקני בית"ר חוגגים וחולמים/ברני ארדוב

פול אדגר, שהיה חולה מאז משחק הגביע בראשון לציון, חזר לאימונים. עידן ורד חזר לאימונים קלים ויתקדם בהתאם למצבו הפיזי וההחלמה מהבעיה הרפואית במערכת העיכול. ורד לא ימהר לחזור עד אשר לא ירגיש בריא לחלוטין. ז'אורז'יניו התלונן לאחר המשחק בחיפה שוב על כאבים מתחת לברך. הצוות הרפואי של בית"ר העריך כי מדובר בדלקת והשחקן קיבל אנטיביוטיקה, אך לא ברור אם היא עוזרת לו וייתכן כי יזדקק למנוחה נוספת. דייויד בויסן נמצא בתמונת ה-11 למשחק בקרית שמונה, בעוד אנטואן קונטה צפוי להמשיך כקשר.

בבית"ר ימתינו לראות אם ימצא בלם זר לפני שתתקבל החלטה בנוגע לאריק סאבו. במועדון כעסו על השחקן על ההרחקה במשחק הגביע והבהירו לשחקן וסוכנו כי ייתכן שייחתך מהקבוצה, אך בשלב זה לא עוד לא התקבלה החלטה סופית. סוכנו של השחקן שחר גרינברג אמר: "לאריק יש הסכם מחייב בבית"ר עד סיום העונה. אם תגיע הצעה מעניינת הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית, ואם הקבוצה הקולטת תצליח להסתדר מול פאוק, נשקול מעבר בינואר". אגב, גם אם יצורף בלם, ייתכן כי סאבו לא יסכים לעזוב ללא הצעה אטרקטיבית. במקרה כזה בית"ר עשויה להשאיל את פול אדגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully