וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוץ לאליפות ב-50 אלף דולר לעונה: אנתוני וארן פורח בבית"ר

9.1.2018 / 8:12

אנתוני וארן מרוויח עשירית מקלאוס של מכבי חיפה, אך הפך לבינגו של טביב עם תשעה שערים בכל המסגרות ושער ובישול מול מול הפועל חיפה. וגם: אחוזי ההצלחה, עתידו של בניון והחיזוק שעל הפרק

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

1. העליות והירידות בחודשים האחרונים הביאו את בית"ר ירושלים לא לחשוב רחוק מדי ודיבורים על מאבק האליפות בקושי נשמעים בשלב זה. יחד עם זאת, הניצחון אתמול, 0:2 בחוץ על הפועל חיפה החזקה, הוא ציון דרך לתקופה טובה יותר של הקבוצה בחודש האחרון והעלייה למקום הראשון על חשבון הפועל חיפה אף גרמה לשחקנים לומר בסיום כי "אם ננצח בשבת את קרית שמונה אפשר יהיה לומר שאנחנו חזק במאבק האליפות". כאשר קלאודמיר פריירה יצא בסיום ונשאל על כך הוא זרק: "אליפות? מה זה? יש קרית שמונה בשבת".


עוד בנושא

בית"ר ירושלים חזרה למקום הראשון עם 0:2 בחוץ על הפועל חיפה

בן זקן: "תפקידנו לגרום לקהל אושר", קלינגר: "פעם אתה שודד ופעם נשדד"

תחזור לפסגה? באר שבע תארח הערב את בני יהודה (20:00, ספורט 4)

שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן חוגג. ברני ארדוב
בינגו גדול של בית"ר. אנתוני וארן/ברני ארדוב

2. ובבית"ר של אתמול אפשר לקבל הסבר לעונה הלא מוסברת של הקבוצה. קבוצה שהגיעה אתמול ל-70% הצלחה ו-40 שערי זכות. היא לא הרשימה, יש לה הרבה עליות וירידות ובשליש האחרון של המשחק היא גם נראתה כאחת שמתעקשת להחזיר את הפועל חיפה למשחק אבל השחקנים של קלינגר לא ניצלו זאת. פריירה פשוט הולך ומשביח עם העונה הזאת, עזרא להט והרבה שחקנים עשו את מלאכתם כראוי, אך יש כאלה שהם אולי הסממן הכי גדול של התקופה הטובה של בית"ר לאחרונה. ויש לציין שאתמול בית"ר עשתה זאת עם קישור אחורי מאולתר וללא קלטינס, סאבו ופול אדגר, כאשר שוכחים כי עידן ורד, השחקן הכי חשוב בקבוצה הזאת, נעדר כבר למעלה מחודשיים.

שוב, בית"ר לא הרשימה אבל היה לה בהגנה את כחילה וסירושטיין. כמה קשה להיות בעמדה של שני הבלמים האלה. מהמשחק אימון ראשון בקיץ הם שומעים שבית"ר חייבת בלם. תקופה מסויימת הם עשו רוטציה מי יהיה הבלם לצידו של קונטה שבכלל לא רוצה להיות בלם. גם כשהחלו לשחק ביחד שמעו כל הזמן על הבלם שצריך להגיע, רצוי זר כשכל הזמן מדברים עד כמה חסוס רואדה חסר. מוצדק או לא, לא פשוט להיות בסיטואציה הזאת. אבל השניים הללו לא מוותרים, נלחמים עם כל מה שיש להם ועושים עבודה טובה בכל החודש אחרון ומייצבים את ההגנה. סירושטיין נפצע ולא חושב שלא להמשיך, כחילה מתאבד על כל כדור ברחבה ועל קו השער, שניהם משחקים באחריות רבה וכמעט ולא עושים טעויות. טל כחילה נשאל בסיום על ההצלה מהקו ואמר: "את תשכחו שאני בן משפחת כחילה, זה לא סתם".

והיה לה את אנתוני וארן. תשעה שערים בכל המסגרות. אתמול עם שער ובישול ובכלל סוף סוף מישהו נותן תפוקה בהתקפה פרט לאיתי שכטר. עם הפרמיות עבור נקודות הוא אולי יצליח לגרד את ה-5,000 דולר בחודש (50 אלף דולר לעונה) משהו כמו עשירית מקלאוס של מכבי חיפה, אבל מהיעילים ביותר בליגה. וזה הרבה מעבר למספרים. וארן עובד על המגרש, עם הגב לשער, נלחם על כל כדור וגם בפעולות שהוא פחות מבריק בהן הוא נותן את כל מה שיש לו . וארן, שירד בעונה שעברה עם הפועל ירושלים, נלחם על כל דקה ואומר בכל רגע תודה שהוא בבית"ר ירושלים. שמסתכלים על כך שבית"ר עברה שלב בגביע וסיימה משחק כל כך חשוב כמו זה של אתמול עם ניצחון, אנתוני וארן מסמל את המשחקים הללו בפרט והתקופה האחרונה בכלל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן בית"ר ירושלים יוסי בניון. ברני ארדוב
עוד משחק שהוא לא משחק. יוסי בניון/ברני ארדוב

3. בני בן זקן נשאל בסיום על האפשרות שיוסי בניון יעזוב ואמר: "לא שמעתי שום דבר בנושא ואנחנו ממשיכים כרגיל. הכל מקצועי". בניון אמנם לא נכלל בשלושת החילופים של הקבוצה אך אפשר לומר שהחל משלשום עת הודיע כי החליט להישאר במועדון ולהילחם על מקומו, ההתייחסות כלפיו תהפוך יותר חיובית. המון מתח היה בין הצדדים בתקופה האחרונה וגם העובדה כי לא היה בין שלושת החילופים אתמול בטוח לא נתנה לו שקט, אך הוא החליט להילחם על מקומו. במועדון אהבו את החלטתו והשקט שהביא איתה, אלי טביב לחץ את ידו של השחקן לפני המשחק ונראה כי בשבועות הבאים הקשר יחזור לרוטציה ולדקות משחק.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם איתי שכטר. ברני ארדוב
איתי שכטר חוגג/ברני ארדוב

4. בית"ר תצטרך לקבל החלטה סופית בימים הקרובים אם היא מצרפת בלם ומשחררת את אריק סאבו. שיחה עם השחקן צפויה להתקיים בימים הקרובים. מספר בלמים זרים הוצעו לקבוצה וההחלטה תתקבל עד לתחילת השבוע הבא. ביום רביעי יעמוד סאבו לדין בעקבות הרחקתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully