וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני בן זקן: "זה ניצחון קשה מול קבוצה טובה ולכן מרגיש קצת מעבר"

8.1.2018 / 22:35

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה אחרי ה-0:2 מול הפועל חיפה, על הקריאות נגדו הוסיף: "התפקיד שלנו הוא לעשות את המיטב כדי לגרום לקהל אושר". קלינגר: "פעם אתה שודד ופעם אתה נשדד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מאוד הערב (שני) אחרי ה-0:2 מול הפועל חיפה שהעלה את הקבוצה אל המקום הראשון בליגת העל, לפחות עד המשחק של הפועל באר שבע מול בני יהודה. שערים של אנתוני וארן (33) וחן עזרא (58) סידרו לקבוצה מהבירה ניצחון חוץ מרשים מאוד במשחק בו היא חוותה הרבה עליות וירידות ביכולת שלה.

עוד בנושא:
בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל חיפה ועלתה לפסגה

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן אמר בסיום: "היה ניצחון חשוב מבחינת הטבלה, וגם מבחינת לבוא לנצח קבוצה קשה. לא תצוגת כדורגל איכותית. אבל עדיין הקבוצה שמחה, תוססת ומנצחת. זה ניצחון קשה ולכן מרגיש קצת מעבר אבל זה רק שלוש נקודות אבל מאוד מאוד חשובות. בסופו של דבר כולי תקווה שהאוהדים יהיו שמחים. כצוות התפקיד שלנו הוא לעשות את הקבוצה לטובה יותר. זה עובד אבל יש לנו עוד דרך. המטרה הוצהרה לפני שהגעתי. להיות בצמרת וכרגע אנחנו במקום טוב. עם הקהל שלנו הייתה פה תחושה של משחק בית. אנחנו צריכים להיות דומיננטים בכל מגרש. הקבוצה תהייה מוכנה גם למשחק הבא".

מאמן בית"ר ירשלים בני בן זקן. ברני ארדוב
הקבוצה שמחה, תוססת ומנצחת. בני בן זקן/ברני ארדוב

חלוץ בית"ר ירושלים איתי שכטר אמר: "כן אני חושב שזה הניצחון הכי חשוב שלנו העונה. מקום שני מול מקום שלישי. עוברים אותם בטבלה. יש פה חבורה של גברים. לבוא לפה אחרי גביע לעשות פה ניצחון. שאפו לכולם. הלכנו אחורה ב-20 הדקות האחרונות, אבל ניצחנו. יש כמה ימים להתאושש ולהמשיך ולמשחק הבא. על אליפות לא מדברים אלא עושים על המגרש. בוא נסתכל ממשחק למשחק. אם נהיה שם במחזורי הסיום אז נדבר. אין ספק שבני בן זקן הוא חלק בלתי נפרד מאיתנו. הוא לא נותן לרעשים סביבו להפריע. לבני מגיע יותר קרדיט. חוזה חדש? בקרוב בעזרת השם".

מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר אמר: "סיימתי להתבשל כבר. סיימתי את הגיל של ההתבשלות. מה שאמרתי אחרי המשחק בגביע זו בדיוק המשחק שהיינו צריכים לתת עליה את הדגש. שלטנו במחצית הראשונה אך לא הייתה לנו רגל מסיימת. הפעלות האחרונות לא היו טובות. פעם אתה שודד ופעם אתה נשדד. חזיתי את הנולד עוד במשחק הגביע. הייתה חסרה רגל מסיימת. הרגשנו שאנחנו יכולים ללחוץ על בית"ר. הם כמעט לא הגיעו למצב עד הגול שלהם. לא הרגשתי סכנה ואז בית"ר כמו בית"ר עם כישרון ועם שגיאה שלנו עולה ליתרון.

"במחצית השנייה ספגנו את השני. אני חושב שאם אחד הכדורים שלנו היה נכנס היינו עושים 2:2. אבל פעם אתה שודד ופעם נשדד וזה מתקזז בסוף. באר שבע? יהיה משחק קשה. אולי נהיה הראשונים לנצח אותם בטרנר בליגה. אני לוקח את העובדה שהיינו דומיננטים היום והיינו במשחק עד הסוף והיו החמצות שלנו. היה גם גול מנבדל. אני גאה בשחקנים. מתחילת העונה אני אומר לא לקחת את תוצאה למשחק הבא. זה מה שנעשה. ניסינו להביא את השחקנים שאנחנו רוצים מהר לחלון. אנחנו עובדים על זה מאוד קשה. אנחנו צריכים חיזוק בחלק הקדמי, אנחנו לא מהיום בכדורגל. מקווה שמחר הכול יתבהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully