וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות, 10.1: לוקאס מורה שוב מתקרב למנצ'סטר יונייטד, סלאח לריאל?

באנגליה מדווחים שמוריניו מעוניין בברזילאי של פריס סן ז'רמן, שעשויה למכור אותו על מנת לעמוד בפייר פליי של פיפ"א. הבלאנקוס מעוניינים בכוכב ליברפול, פפ ממשיך לחפש חיזוק לסיטי. ההעברות והשמועות

רויטרס

העברות

* קשר הרטה ברלין ולנטין שטוקר חזר לפ.צ. באזל אחרי שלוש שנים וחצי בבירת גרמניה. השוויצרי בן ה-28 חתם בקבוצתו החדשה הישנה עד 2021.

* הקיצוני של פ.צ. באזל רנאטו שטפן עבר לוולפסבורג תמורת 1.75 מיליון יורו. השחקן בן ה-26 אמר: "אני מתרגש מההזדמנות שניתנה לי לשחק בוולפסבורג. המטרה שלי היא לעזור לקבוצה שלי מהר ככל האפשר".

* דינו אנדלובו, אקס מכבי חיפה ובני יהודה, נמכר מקרבאח האזרית להאנגז'ו גרינטאון מהליגה השנייה בסין תמורת 750,000 יורו.

* השוער הצרפתי קלמון דיופ בן ה-24 עבר מל.א. גלקסי למונטריאול אימפאקט.

* נינו קוקובץ, חלוץ סלובני בן 16, עבר ממאריבור לפיורנטינה.

* החלוץ הארגנטינאי לוקאס פראטו עבר לריבר פלייט וחתם עד 2022. ריבר שילמה 11 מיליון יורו עבור החלוץ (5 הופעות בנבחרת), שכבש 14 שערים ב-48 הופעות בסאו פאולו הברזילאית.

* המגן הימני איגור סילבה הברזילאי בן ה-21 עבר מאסטראס טריפוליס לאולימפיאקוס.

עוד בנושא:
מנצ'סטר סיטי ניצחה 1:2 את בריסטול

לוקאס מורה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
בדרך למנצ'סטר יונייטד? לוקאס מורה/רויטרס

שמועות

* ב"אס" המדרידאי מדווחים שריאל מדריד רוצה לתת קונטרה להחתמת קוטיניו בברצלונה באמצעות החתמתו של מוחמד סלאח, הכוכב הגדול של ליברפול.

* האם לוקאס מורה בדרך למנצ'סטר יונייטד? בסקיי שוב מדווחים כי השדים האדומים מעוניינים בברזילאי, אבל עדיין לא הגיעו לסיכום עם פריס סן ז'רמן, שככל הנראה תרצה למכור אותו על מנת לעמוד בחוקי הפייר פליי של פיפ"א. המחיר: כ-25 מיליון ליש"ט.

* די מרציו טוען: נאפולי היא המובילה במרדף אחר ג'רארד דאולפאו, חלוץ ברצלונה, שמצדה דורשת למכור את השחקן ולא להשאילו ומבקשת כ-20-18 מיליון יורו.

* "דיילי מייל" טוען כי אחרי סיטי וליברפול, גם ארסנל מעוניינת בכריסטיאן פאבון, שחקן בוקה ג'וניורס בן ה-21. הארגנטינאים דורשים כ-30 מיליון יורו. על פי ההערכות, ארסנל מכינה את פאבון כמחליף אפשרי לאלכסיס סאנצ'ס, שעשוי לעזוב כבר בחלון הנוכחי למנצ'סטר סיטי. אתמול ארסן ונגר התעקש ש"לא נעשתה אף פנייה על אלכסיס".

* עוד בארסנל: באנגליה טוענים כי אברטון היא הפייבוריטית להחתים את תיאו וולקוט.

* מנצ'סטר סיטי מעוניינת בבלם לסטר הארי מגוויר, כך מדווח בסקיי. הבלם בן ה-24 עבר הקיץ ללסטר מהאל תמורת 17 מיליון ליש"ט, אבל סיטי עשויה להידרש לשלם עליו 50 מיליון ליש"ט. למה? ככה. בכל הנוגע לבלמים, סיטי גם רצתה לאחרונה את אונטיטי מברצלונה, ג'וני אוונס מווסט ברום ואיניגו מרטינס מריאל סוסיאדד.

* כמו כן, פפ גווארדיולה מעוניין לצרף למנצ'סטר סיטי את קשר שחטאר דונייצק פרד בן ה-24 ומוליכת הפרמיירליג צפויה להציע 30 מיליון ליש"ט תמורתו.

* בויאן קרקיץ' בן ה-27, שהושאל מסטוק סיטי לאלאבס בקיץ, מעוניין לחזור לקבוצה מהפרמיירליג כדי לנסות להתחיל מחדש.

* ליברפול עשויה לנצל את הכסף הגדול שנכנס לקופתה ממכירת פיליפה קוטיניו כדי לרכוש את קשר רומא קווין סטרוטמן בן ה-27. אתמול דווח באנגליה כי מונאקו דורשת על הקשר תומא למאר 90 מיליון יורו. למה? ככה.

וגם:

* קרלוס טבס, 33, הוצג אתמול בבוקה ג'וניורס, קבוצתו הארגנטינאית שבשורותיה חתם בפעם השלישית. הוא עזב את בוקה בדצמבר 2016 לחוזה עתק בשינואה הסינית, אבל קבוצתו שחררה אותו שנה לפני תום החוזה, אחרי ששיחק 20 משחקים בלבד וארבעה שערים. "אני לא מתחרט על כלום", אמר, "הבנתי את ההשלכות כשעזבתי. עכשיו אני רוצה לעזור לבוקה לזכות בגביע הליברטדורס בפעם השביעית. לא נשאר לי הרבה בכדורגל, ואני רוצה ליהנות מכל רגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully