וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: 1:2 דרמטי למנצ'סטר סיטי על בריסטול סיטי

הסיטיזנס התקשו נגד הסינדרלה המפתיעה מהצ'מפיונשיפ, אבל אגוארו המחליף הכריע בתוספת הזמן ונתן לתכולים יתרון קל לקראת משחק הגומלין. ריד (44) כבש ראשון, דה בראונה (55) איזן

עריכת וידאו: מתן חדד
שחקני בריסטול סיטי חוגגים. רויטרס
משחק טוב שלהם לא הספיק. שחקני בריסטול חוגגים את השער של ריד/רויטרס

לא הרבה אנשים חשבו שיש סיכוי לבריסטול סיטי הקטנה לצאת עם תוצאה שתשאיר לה סיכוי כלשהו לקראת משחק הגומלין במסגרת חצי גמר גביע הליגה, אבל הסינדרלה מצמרת הצ'מפיונשיפ, שהפתיעה בסיבוב הקודם את מנצ'סטר יונייטד, יצאה היום (שלישי) למשחק חוץ לא קל נגד מנצ'סטר סיטי הלוהטת והפסידה 2:1 דרמטי שעם כל האכזבה משאיר לה המון תקווה לקראת משחק הגומלין, שייערך בבריסטול בעוד שבועיים בדיוק (23/01).

הקבוצה שמפורסמת בעיקר בשל חגיגות השערים הנפלאות של שחקניה בטוויטר עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-44 הודות לפנדל מוצלח של בובי ריד, אחד מהשחקנים הטובים בליגת המשנה העונה. מוליכת הפרמיירליג לחצה, ובדקה ה-55 ראחים סטרלינג מצא את קווין דה בראונה שאיזן ל-1:1. המחליף סרחיו אגוארו קבע את תוצאת המשחק בצורה דרמטית שהגיע לכדור טוב של ברנרדו סילבה ומצא את הרשת, 1:2. למרות הניצחון, לסיטיזנס יצפה משחק לא קל בבריסטול בקרב על העלייה לגמר, בו המנצחת תפגוש את צ'לסי או ארסנל בגמר גביע הליגה האנגלי.

* ברבע גמר גביע הליגה הצרפתי, מונאקו ניצחה 1:2 בחוץ את ניס. תומא למאר (3) העלה את האורחים ליתרון מוקדם, אלסנה פליאה (18) איזן אבל אדאמה דיאקאבי הכריע (37) ושלח את אלופת צרפת לשלב חצי הגמר.

עוד בנושא:

אנטוניו קונטה: "לא אשכח לעולם את מה שז'וזה מוריניו אמר עליי"
ליגיונרים: חמד וכיאל פתחו בניצחון 1:2 של ברייטון על פאלאס בגביע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully