וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: חמד וכיאל פתחו בניצחון 1:2 של ברייטון על פאלאס בגביע

הקשר השלים 90 דקות ורשם החמצה גדולה, החלוץ הוחלף בדקה ה-80 ומחליפו גלן מארי כבש (87) והעלה את השחפים לסיבוב הרביעי. 75 דקות לאלבז בהפסד סמירניס, צפו בניצחונה של אספניול

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של אספניול 0:1 על מלאגה בליגה הספרדית

תומר חמד ובירם כיאל פתחו היום (שני) בהרכב ברייטון שניצחה 1:2 את קריסטל פאלאס בביתה בגביע האנגלי. כיאל השלים 90 דקות, חמד הוחלף בדקה ה-80. בסיבוב הבא, הרביעי, יפגשו השחפים את מידלסברו מליגת המשנה. דייל סטיבנס העלה את המארחים ליתרון 0:1 בדקה ה-25, אבל באקארי סאקו איזן בדקה ה-69. גלן מארי, שנכנס כמחליף במקומו של חמד, הכריע את ההתמודות אחרי שהגיע לכדור של אווה הונמאייר עם נגיעה רכה וקבע 1:2.

בירם כיאל שיחק טוב מאוד, אך גם רשם החמצה גדולה בדקה ה-74, כשקיבל את הכדור ברחבה באין מפריע אבל בעט כדור רע שעבר גבוה מעל לשער האורחים. בשבת ברייטון תנסה להשלים משחק שלישי ללא הפסד בליגה כשתתארח אצל ווסט ברומיץ', במשחק חשוב בו היא תקווה לא להפסיד ולהסתבך בתחתית.

* אלי אלבז פתח בהרכב ושיחק 75 דקות בהפסד הביתי 3:0 של אפולון סמירניס לאטרומיטוס. הקבוצה של החלוץ עדיין בצרות, והיא ממוקמת במקום ה-14 עם 12 נקודות, נקודה אחת בלבד מעל קרקירה שנמצאת מתחת לקו האדום.

תומר חמד שחקן ברייטון לפני יוהאן קבאיי שחקן קריסטל פאלאס. רויטרס
יקווה לקבל הזדמנויות נוספות. תומר חמד/רויטרס

ספרד: מלאגה - אספניול 1:0

אחרי שהצליחה להפתיע את אתלטיקו מדריד במחזור שעבר עם 0:1, השיגה הקבוצה מברצלונה ניצחון באותה תוצאה ממש והמשיכה להתרחק מהתחתית כשהיא כבר שמונה נקודות מעל הקו האדום. מלאגה, מנגד, נותרה במקום ה-19 והלפני אחרון עם 11 נקודות בלבד, חמש מתחת לקו האדום. את השער היחיד במשחק כבש סרג'י דארדר כבר בדקה השישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully