וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "ניסינו הכול, לא היה סיכוי לשכנע את קוטיניו להישאר"

קלופ נפרד: "זה היה החלום שלו. שחקנים גדולים עזבו בעבר, אבל המועדון התגבר". ליניקר: "בושה וחרפה". באנגליה מלגלגים. האדומים יעניקו שובר של 50 ליש"ט למי שרכש חולצת שחקן של הברזילאי

אתר ברצלונה

העסקה הגדולה של ינואר הושלמה הערב (שבת) כשברצלונה הודיעה על החתמתו של פיליפה קוטיניו על חוזה לחמש שנים וחצי. הקשר הברזילאי נרכש תמורת סכום המוערך בכ-160 מיליון יורו, וכעת ליברפול תצטרך למצוא לו מחליף. המועמד העיקרי הוא ריאד מחרז מלסטר סיטי, אך עד שזה יקרה, לאדומים יש מחסור רציני בכל הקשור ליצירתיות.

עוד בנושא:
ברצלונה רכשה את פיליפה קוטיניו מליברפול תמורת 160 מיליון יורו
מקרלוס טבס ועד מוחמדו אידריסו: מה עוד קרה היום בחלון ההעברות?

בעקבות ההעברה, הציעה ליברפול סוג של נחמה עבור אוהדיה ופרסמה הודעה רשמית באתר שלה לפיה תעניק שובר בסך 50 ליש"ט לכל אוהד שרכש חולצת משחק של קוטיניו לעונת 2017/18.

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו עם מאמנו יורגן קלופ. רויטרס
נפרד בצער. יורגן קלופ עם פיליפה קוטיניו/רויטרס

מאמן ליברפול יורגן קלופ הגיב לחדשות ואמר: "עם צער רב אנחנו - כמועדון וכקבוצה - נפרדים מחבר טוב, מאדם נהדר וכדורגלן פנטסטי כמו פיליפה קוטיניו. זה לא סוד שפיליפה רצה במעבר הזה כבר מיולי כשברצלונה הראתה את העניין הראשוני בו. פיליפה התעקש בפניי, בפני הבעלים ואפילו בפני חבריו שהוא רוצה מאוד לעשות את המעבר הזה. למרות זאת הצלחנו לשמור על השחקן כאן אחרי חלון ההעברות בקיץ וקיווינו לשכנע אותו להישאר ולהיות חלק ממה שאנחנו רוצים להיות. אני יכול לומר לאוהדי ליברפול שאנחנו, כמועדון, עשינו את כל מה שיכולנו כדי לנסות לשכנע את פיליפה להישאר חלק מליברפול, אבל הוא היה משוכנע ב-100% שעתידו ועתיד משפחתו שייך לברצלונה. זה החלום שלו ועכשיו אני משוכנע שלא נשאר לנו שום סיכוי לשנות את דעתו.

"פיליפה תרם המון למועדון בחמש השנים שהוא כאן ולמרות שאנחנו מאוכזבים שהוא לא נשאר, היחסים איתו נשארים טובים ואנחנו מאחלים לו רק טוב ובהצלחה. השחקן נשאר מחויב למועדון וסיפק משחקים טובים ועבודה קשה באימונים אחרי שחלון ההעברות בקיץ נסגר ולמרות שלא הצליח לשכנע אותנו לתת לו לעבור לברצלונה. זה מראה את רמת המקצוענות שלו. כמובן שזה ברור ומובן שהאוהדים שלנו יהיו מאוכזבים, זה תמיד המקרה כשצריך להגיד שלום למישהו מיוחד כל כך. אבל למרות שקשה לקבל את זה, הרי שזה חלק מהחיים וחלק מהכדורגל, אינדיבידואלים תמיד יקבלו החלטות כדי להגשים את החלומות והמטרות שלהם. שחקנים יבואו ושחקנים יילכו, זה הכדורגל, אבל כמועדון אנחנו גדולים מספיק וחזקים מספיק כדי להמשיך בהתקדמות האגרסיבית שלנו על המגרש. לא היינו בעמדה טובה יותר מבחינה מקצועית כבר הרבה שנים כדי ללכת בדרך הנכונה. נשתמש בגודל שלנו ובכוח שלנו כדי להתגבר על רגעים כאלה ולהמשיך הלאה.

"אני כאן מספיק זמן כדי להכיר את ההיסטוריה של ליברפול, שחקנים גדולים כבר עזבו בעבר, אבל המועדון תמיד ממשיך הלאה. אתה לא יכול למכור את הלב והנשמה של מועדון ליברפול, למרות שאני בטוח שיש הרבה מועדונים שהיו רוצים לקנות אותו. יש לי כל כך הרבה אמונה בכישרון שכבר יש לנו כאן ועוד יותר אמונה שנדע להשקיע בצורה חכמה בסגל וכך נוכל לגדול ולהשתפר. אז אנחנו נפרדים מפיליפה וממשיכים בדרך שלנו ובהתקדמות שלנו כדי שנוכל להביא תארים בחזרה לאנפילד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחזרו לשתף פעולה. קוטיניו וסוארס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחינת העסקאות הגדולות של ליברפול בשנים האחרונות מבטלת את הטענה של ראשיה לפיה "אנחנו לא מועדון שמוכר", אבל הרווחים בהחלט מרשימים: קוטיניו נרכש ב-9 מיליון ליש"ט ונמכר לברצלונה ב-142 מיליון, לואיס סוארס נרכש ב-23 מיליון ליש"ט ונמכר לברצלונה ב-65 מיליון, ורחים סטרלינג נקנה ב-600 אלף ליש"ט ונמכר למנצ'סטר סיטי ב-44 מיליון.

ליניקר: "שערורייה ששחקן בשיאו רוצה לעזוב את ליברפול לברצלונה"

ג'יימי קראגר: מקווה שעכשיו ליברפול תשתמש בכסף נכון

לה טיסייה עוקץ: לא נמאס לכם להיות מועדון שמפרה אחרים?

תמונה ששוברת את הלב לאוהדי ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully